2008.10.08. 17:22| Szerző: malta

Tegnap egy csomót neteztem az utcasarkon:) A házi internetemről még semmi hír. Már majdnem két hete kifizettem … Remélem azért ezen a héten meglesz. Van még 2 napjuk. Tegnap este megtudtam, hogy gazdasági válság van és mindenki parázik. Én boldog tudatlanságban élek itt :) Ha internetezek, nem olvasok híreket, mert csak a legszükségesebbeket intézem el, és ebbe nem tartozik bele, hogy mondjuk ránézzek az indexre. Máltai újságot még nem olvasok, illetve próbálkozok, de még csak a második oldalon tartok, ott nem volt szó még gazdasági válságról :) igazából nem is akarok belemerülni, bár valahol érint engem is, mert ugye el kéne adni a lakásomat. Leginkább ez foglalkoztat. Kaptam egy ajánlatot kpsat, és ezen gondolkodtam ma sokat. Tegnap rávágtam, hogy ha nem jön össze a kinlódós verzió, amivel igencsak jól járnék, akkor elfogadom a másikat. De kiszámoltam, hogy 800ezerrel járnék rosszabbul, az azért elég sok pénz. Gazdasági válság ide vagy oda, nem fogadom el az ajánlatot. Sőt bízok benne, hogy összejön végre a másik verzió, ami már azelőtt elkezdődött, mikor kijöttem, csak még nem sikerült lefoglalóznia a nőcinek. Minden nap megkérdezi Charlene, hogy mit csináltunk suli után előző nap. Én ma mondtam, hogy tanultam sokat, és adott egy cdt, amivel gyakorolhatok, a könyvhöz kapcsolódik amiből tanulunk. Megörültem neki, mert tegnap arra gondoltam, hogy jó lenne hallgatni is a cdt, amit szoktunk a suliban, mert vannak dolgok amiket nem tudom hogy kell kiejteni, meg akkor lehetne jól gyakorolni, hogy hallás után értem e. Szal megörültem neki, de utána eszembe jutott, hogy nekem nincs is CD Rom a gépembe, haha. Ha minden igaz, holnap elmegyek holnap Lackóhoz és átmásoljuk az ő gépére, onnan a pendriveomra, onnan, pedig az én laptopomra. Milyen egyszerű :)) De ennek ellenére örülök, hogy ezt a kis csöppséget vettem meg, mert most milyen jó, hogy ennyit hurcolászom, hogy ilyen kis pici és könnyű.

Nyelvvizsgán párban leszünk a beszélgetős részben és nekem Felix lesz a párom, spanyol gyerek. Majd gyakorlom hogy megértsem amit mond, mert nehezen értem. Csak 4en fogunk vizsgázni a 9ből. A koreaiak nem csinálják meg a vizsgát, mert azt mondják hogy Koreában nem ér semmit. Ehhez képest ma csoportokban voltunk, és az volt a téma, hogy ha választhatnál élnél e valahol máshol, és 3 koreai volt a csoportban, abból kettő nem Koreában akar élni. Úgyhogy négyünket jobban foglalkoztat Charlene. De nem baj, gyakorlunk legalább :) A legfurcsább mikor ki kell menni a táblához, és felírni a feladat megoldását a táblára, aztán mintha én lennék a tanár előadni. Pfff, nem nekem való, de csak először volt zavarbaejtő nagyon, kezdek belejönni :) Azért szónok nem leszek :))

Ma suli után elmenten San Gwannba, a Lidlbe :) Tudom megfogadtam hogy nem megyek, de gondoltam nem veszek most sok mindent, csak jobban megfigyelem, meg most már van összehasonlítási alapom, szétnézek. Most volt egy dejávum :D Hogy ezt a mondatot írom a laptopomon. Máltán már ez a harmadik vagy negyedik. Nagyon érdekes, és eszembe is jut, hogy ezt én álmodtam. Csak álmomban nem tudtam hol vagyok.

Szóval elmentem a Lidlbe, rendesen vettem egy kocsit magamhoz, de az ajtóban szólt a biztonsági őr, hogy sorry, majd 3kor nyitunk, most zárva vagyunk. Pfff, fél 2 volt. Ki is volt írva, utána láttam, hogy 1-3ig zárva, mindez azért, hogy jobban ki tudjanak minket vásárlókat szolgálni, szal valami technikai szünet volt. A tanulnivalóm nem volt nálam, amúgy meg sok látnivaló nincs San Gwannba, úgyhogy hazajöttem. Elmentem a szupermarketbe, vettem pár dolgot. Valamit akartam főzni, de nem kivántam igazából semmit sem. Végül is a krumplisaláta mellett döntöttem. Ehhez bevásároltam, plusz vettem sajtot, meg kenyeret. Aztán a zöldségesnél vettem még almát meg krumplit. Ebben a zöldségesben mindig olyan büdös van, olyan rohadt szag. De ez van legközelebb. Vannak olyann cuccok, amit nem is tudom minek tesz ki, megveszi e valaki, gondolom azok miatt van ilyen szag, az már rohad. De vannak szép dolgok is, csak hát akkor is zavaró az a bűz. Most éppen hűtöm a krumplit, közben megcsináltam a házi feladatot, most nem kaptunk sokat, hogy nézzük át a nyelvtani dolgokat amit tanultunk, mert holnap tanulunk újakat, de most ahhoz nincs kedvem, úgyhogy szimplán csak örülök, hogy most nem volt sok feladat. Lassan kajálok és megyek a sarokra :))) (netezni)

 

 |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr6703659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamerun 2008.10.10. 07:36:13

Na, Jó reggelt! Mi történt kifogyott a tolladból a tinat, vagy pedig semmi nem történt? Hiányolom a soraidat olyan jó olvasni. A bolt előtt pedig az ajtón levő felíratokat olvasd el, azzal gyakorolod az angolt, s akkor nem szólít meg a biztonsági őr sem. Piszok kellemetelen dolog az ajtóról lepattanni, tapasztalatból tudom.

süti beállítások módosítása