2009.07.10. 12:39| Szerző: malta

Ma reggel nagyon nehezen indultam el itthonról, hogy átvegyem az eredményemet Vallettában az IELTS nyelvvizsgával kapcsolatban. A felsőfok otthon 6.5s eredménytől felel meg, és hát én nem hittem benne, hogy sikerült annyit elérnem. Gondoltam kaptam egy 6.0t azt jóvan. Szóval nem törtem magam, hogy már kora reggel ott legyek és megnézzem az eredményt. De azért elvánszorogtam, és csodák csodája, az eredményem 7.0 lett :))))) Túlteljesítettem, hihetetlen! :))))

Csak, hogy mutassam számokkal mennyire különböző szinteken állok az eredmény részletesen: writing 5.5 (írás, ez középfoknak felel meg, annak is az alsó szintje), speaking 6.5 (beszéd, ez a felsőfok alsó szintje) listening 7.0 (magnóhallgatás, ez már erős felsőfok) reading 8.0 (olvasás, szövegértés, ez már az anyanyelvi szintnek felel meg).

Gratulálok magamnak, leesett az állam :))))))

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr451238242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ikonzs 2009.07.10. 19:06:06

Mi viszont mindannyian biztunk okos kis eszedben:))))

kamerun 2009.07.14. 19:37:44

Szép volt Csajszi! Ügyes vagy! Gratula! Aki tud, az tud, íme a példa.
süti beállítások módosítása