2009.06.20. 20:11| Szerző: malta

Vettem 1 giga netet, szal óvatosan bánok vele, semmi youtubeon videó nézés, film letöltés, és így talán ez kitart keddig, mikor is újra indul a limitem :)))

Ma megint Mellieha Bayen voltam. Kipróbáltam lehet e barnulni árnyékban. Jelentem lehet. Nem kentem be magam, mert túl erős a krémem, és akkor nem tudtam volna megállapítani az eredményt. Kb 7 órát voltam a parton, és végig árnyékban, kivéve kétszer mikor belementem a vízbe pár percre, meg párszor míg elsétáltam a közelben lévő étterembe pisilni. A karom, az arcom, a hátam, a mellkasom fullra leégett. Szal lehet így is barnulni :)) Kísérlet sikeres volt :)))

Amit le akarok írni, hogy most először láttam bizonyítékát annak, amit szoktak mondani, hogy a máltaiak néha őrültek, vigyázni kell velük, ha veszekedésre kerül sor, mert nagyon temperamentumosak. Ebédeltem és kint ültem a teraszon, mellettem ült egy család, 3 gyerek, anyuka, apuka. Volt ott egy nagydarab fickó, vastag arany nyaklánccal, mint valami vajda, és éppen szivarozott, elég idegesítő volt, mert nagyon büdös volt, és ott mászkált, látszott, hogy valami góré ott.  Aztán odament a családhoz, és mondta a legkisebb lánynak, hogy ha eszik, nagyra nő. Persze a kislány megijedt tőle, és az apuka mondta a fickónak, hogy köszönjük szépen, de hagyjon magunkra. Próbált valamit magyarázni a faszi, de aztán befordult és ott hagyta őket, ja még mondta, hogy ő itt a tulaj, az apuka udvariasan mondta, hogy igen, tudom, köszönöm, de hagyjon magunkra. El is ment, majd kb 10 perc múlva odarohant az asztalukhoz, és elkeezdett üvölteni az apukával, hogy "You fucking bitch!!! I wanted to help you, you fucking bitch!!!" Akik nem tudnak angolul azt jelenti "Te kibaszott kurva!!! Segíteni akartam, te kibaszott kurva!!!!" és nem mondott mást, csak ezt ismételte kb 2 percen keresztül. Szegény gyerekek meg voltak szeppenve, az apuka meg mondta, hogy ok viszlát, és intett, hogy hagyja őket békén.  Aztán nagy nehezen arrébb ment a tag. Majd odament egy másik fickó az asztalhoz és mondta, hogy hát sajnos nem tudják kontrollálni a tagot, nagyon sajnálják stb. Mikor befejezte a kajálást a család és mentek el, akkor megint odament hozzájuk a normális, elnézést kért tőlük, persze mondta az anyuka, hogy finom volt a kaja, de nyilván többet nem jönnek vissza. Közben a főnök máltaiul üvöltött utánuk, gondolom valami hasonló szépséget, és akkor már mindenki az étteremben (a személyzet) mondta neki, hogy higgadjon már le. Szal most először láttam közelről milyen az mikor elvesztik az eszüket. Ja, és persze nem lehetett észérvekkel meggyőzni, csak hajtogatta tovább amit azelőtt.

Hát ennyi :) Képeket majd holnap, talán :)

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr731197509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása