2009.06.15. 19:29| Szerző: malta

Megvolt a szóbeli vizsga. Előtte tök nyugodt voltam, a vizsgán viszont full ideges. Ez mindig fordítva szokott lenni!!! Hol kell reklamálni? :)))))

Én úgy érzem katasztrofális voltam. Nem tudom miért voltam ennyire ideges. Alapvető szavak nem jutottak eszembe. Az előző két nyelvvizsgán végig nyugodt voltam, a legjobb formámat hoztam, de ma nem. Natalya szerint tök jó voltam, de én nem így érzem. Úgy akartam kijönni, hogy mindent megtettem, ami tőlem telt, de nem, szar voltam ez van. Azért van kis reményem, mert Nat nem vette észre, de nem tudom. Olyan kérdések voltak, amire valahogy nem készültem és nem is tudtam gondolkodni valami értelmes válaszon, úgyhogy kitaláltam mindenféle hülyeséget, ami Natalya szerint tök eredeti volt, nem az unalmas válaszok. De, ez nem elég szerintem. Viszon ő nagyon profi volt, tök nyugodt, persze mert már megvan amit akart, ez már csak kirándulás neki. Nagyon örült, mert végre sikerült használnia egy mondást. Mindig készül rá, de még sosem sikerült. Az ilyen jó pont, vagánykodás, hogy lássák mennyi mindent tudsz. Na előtte is összeszedtünk párat, hogy mit is lehetne használni majd, de persze én örültem, hogy szimpla szavak eszembe jutottak, ő viszont brillírozott. Mondtam is neki utána, hogy büszke voltam rá, hogy használta azt a frázist :)))))

Örülök, hogy vége van. 

Június 23án lesz a másik nyelvvizsga szóbelije, ma kaptam róla emailt. Ha ezen túl vagyok, nem akarok több nyelvvizsgát :)))

Szerdán  még szorítsatok :)

 

 |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr201187300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamerun 2009.06.18. 21:22:33

Ne izgulj, meg lesz az, fel a fejjel. Na de ma már csütörtök van. Milyen lett a szerdai napod? Puszi
süti beállítások módosítása