2009.05.19. 15:03| Szerző: malta

Meg volt a próbavizsga ma. Összességében ez a vizsga nekem könnyebb mint a Cambridge. A magnóhallgatás jól ment volna, ha nem akadok le az egyik szakaszban, és nem szalasztok el 8 kérdést, haha :))) De ez nem csak az én problémám volt, Natalya bele esett ugyanebbe a hibába, szal gyanítom ez egy szándékos nehezítés volt. De legalább erre is fel tudok készülni, szal hasznos volt. Az olvasás, szövegértés egyértelműen könnyebb nekem, mint a másik. Az írás szintén könnyebb, bár az egyik részét be kelll gyakorolnom, mert sosem csináltam olyat, és az mindig egy grafikon, táblázat vagy ábra elemzése. Szóval összességében ha az írásra és a beszédre kicsit rágyúrok, simán lehet egy felsőfokom ebből. Nagy esélyt látok rá. Szal csütörtökön megyek befizetem a vizsgadíjat, és június végén nekimegyek :) Utána megkajáltunk Natalyaval és ennyi. Vallettában millió ember volt, én nem tudom hogy ez így van e mindig, vagy volt valami apropója, de gyanítom ez mindig így van, és még csak most kezdődik a szezon, vuhaha :)))

Ma nagyon meleg van, egyetlen felhő sincs az égen, holnap irgalmatlanul napozás következik :))))

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr931131538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása