2009.06.05. 19:32| Szerző: malta

Röviden a hét eseményei. :)

Kivettem a harmadik szabadnapomat, szóval mostmár az elkövetkező másfé lhétben bejárok haha :))

Natalyaval minden nap gyakoroljuk suli után a magnóhallgatást, és megállapítottuk, hogy fejlődünk :))

Nem csak ezt gyakoroljuk, hanem az olvasás-szüvegértést és a szókincs tesztet is, de azt itthon. Megállapítottam, hogy ugyan azt gondoltam semmit nem fejlődtem ebben a 3 hónapban és csak pénzkidobás volt ez a kurzus, mindez nem igaz, igenis fejlődtem. Minden tesztem sikeres, hol élppenhogy, hogy magasan, de márciusban még olyan 50% körülis volt a teljesítményem, szókincsben meg 40%, most már mindez 60-70%. 60% kell hogy sikeres legyen a vizsga.

A héten találkoztam életem legvadabb buszsofőrjével, még máltai viszonylatban is őrült volt. Idegbeteg volt szó szerint, úgy vezetett mint egy vadállat, nem akart vissza adni aprót (nem  nekem), és mikor reklamált az illető, aki olasz volt, azt mondta neki beszéljen angolul, és nem foglalkozott  vele. Majd miután a tag nem hagyta annyiban, nagy kelletlenül vissza adott a 3 euroból, mert ahhoz nem kell igazán sok nyelvtudás, hogy tri euro és mutatja a két jegyet, ami került 2,32 euroba. Majd megállt egy buszmegállóban, mert leintette egy nő, de tök messze állt meg, és mikor odaért volna végre a nő, akkor rálépett a gázpedálra, és majdnem elsodorta a nőt, úgy szóltak a buszon az utasok, hogy álljon már meg. Előre féltem, hogy mi lesz  ha le akarok szállni, mert abban a megállóban általában csak én szoktam leszállni, nem népszerű. De most többen is voltunk. Jeleztem, persze nem állt meg, ami nem furcsa mert sokszor nem veszik komolyan, hogy én ott akarok leszállni, de ha rászólok, hogy itt álljon meg, akkor még sosem volt probléma, megálltak. Szal most is szóltam, hogy álljon meg, erre bólogat, de nem áll meg, mondom neki hogy de itt álljon meg, most, mondja, hogy majd a buszmegállóba, mondom hogy most hagytad el a buszmegállót, nem reagált, de a következőnél nagy kegyesen megállt, de láttam rajta, hogy legszívesebben lelökött volna a buszról. Durva volt.

Ma Natalya reggel az osztályban rámborította a cappucinoját, kb másfél deci forró lötty, grrrr. Fehér nadrágban voltam, nem volt kellemes. De nem égettem meg magam, szerencsére nem volt tűzforró, csak forró. Levettem a gatyámat a mosdóban és kiöblítettem és ott tanakodtunk, hogy most akkor mi legyen. Mondta Nat, hogy oda adja a szoknyáját, de mondom te mit veszel fel? :)))) Mondja az én nadrágomat, haha:)))) Aztán végülis ő strandolni készült  délután (én ma kivételesen nem), szal elkértem a törölközőjét, majd hívtunk egy taxit, hazajöttünk, átvettem egy másik nadrágot és vissza a suliba. 20 euro volt. Szegénynek drága volt a cappucinoja ma reggel.

Holnap megyünk Paradise bayre egész napos napozás, strandolásra. Még egyikünk sem volt ott. Ott van közel Mellieha bayhez, állítólag ez a legklasszabb strand Máltán. Meglátjuk. Viszünk teszteket is, mert így viszga előtti hajrában nem vesztegethetjük az időt, a kellemest a hasznossal :))))

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr111166096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása