2009.05.23. 20:11| Szerző: malta

Ma reggel végre elmentem országjáró buszozni. Nyitott tetejű buszok, és körbe mennek a sziget egy részén. Lehet választani, hogy északi vagy déli túrát akarunk. 15 euro, óránként indul a busz, és leszállhatok ha valamit meg akarok nézni, egy óra múlva jön a következő busz, arra meg felszállok, megáll egy csomó helyen, de végülis én csak két helyen akartam leugrani.

Ja, előtte még elmentem a pénztárca tulajdnosához, elég közel volt, simán megtaláltam térkép alapján. Egy barátja nyitott ajtót, és mikor mondtam kit keresek, kikerekedett a szeme és megkérdezte, hogy csak nem a pénztárcát hoztam? Mondtam de :))) Megörült neki, mondtam hol találtam. Adott 50 eurot :) Nem akartam elfogadni, otthagytam az ajtóban, de miután kirohant utánam az utcára alsógatyában, elfogadtam :)))

Szóval eztuán mentem Sliemába, 1 perccel késtem le a 11 órás buszt, szal beültem egy árnyékos kávézóba, ittam egy kinniet, olvastam és délben (naná, a legnagyobb melegben) neki indultam. Nagyon klassz volt, volt fejhallgatós idegenvezetés felvételről és sok érdekes dolgot mondtak. Pl Sliema azt jelenti csók :)

Megnéztem a Ghar Dalam barlangot, ami egy 5000 éves ősember barlang, és rengeteg csontot találtak, amik ki vannak állítva. Csináltam egy rakat képet az egész kirándulásról, már jó régen készítettem képeket, főleg ekkora mennyiségben. Most nagyon fáradt vagyok, de holnap megpróbálom feltenni őket. Utána elmentem a Blue Grottohoz, gondoltam ebben a dög melegben járnak a hajók és nyugtom lesz a boatmanektől :))) És igazam volt. Jártak a hajók, szal bementem a blue grotto barlangokba. Jah, és ki volt a hajós "kapitány"? :D Az első blue grottos barátom, aki elől elmenekültem :D Érdekes volt, jó volt. Utána visszamentem Sliemába. Közben írt Juliana, hogy találkozzunk este 6kor abban a kávézóban ahol a múltkor is voltunk. Írtam, hogy hát én inkább tusolnék, mert full leizzadtam több soron, de megnyugtatott, hogy ő is a tengerpartról fog menni, szal gondoltam, beugrom egy órára akkor. :) Jött Natalya, a barátja és a huga is. Ittunk fehér bort, aztán az utolsó buszommal hazajöttem. 

Leégett a karom, pedig bekentem, de lehet több soron kellett volna. Az arcomat féltettem jobban, azt kentem rendszeresen, egyelőre úgy látom, az rendben van :)

Holnap takarítok, tanulok.

Ja és örülök, hogy van klímám, mikor hazaérek be kell kapcsolnom pár percre, míg lehűlök, mert nagyon meleg a lakás. Éjszak még hálistennek jó, szellőzik rendesen, még nincs az a dögmeleg. Ja, mesélték, hogy pár éve 50 fok nyaranta :D

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr851139696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása