2009.05.27. 20:03| Szerző: malta

Ma végre feltettem a hétvégi képeket a gépre. Csak 175 képet csináltam :))) Azon gondolkodtam, hogy milyen jó, hogy már a digitális fényképezés korát éljük, mennyire meg kéne gondolni mit fotózok, aztán előhívatni, csomó pénzbe kerülne, és nem is tudnám megosztani veletek, hanem csak gyűlne a sok papírhalom. Szóval ez egyértelműen egy pozitívum a 21. században :))

A héten semmi említésre méltó nem történt. Egyszer voltam a parton Natalyaval, egyébként meg eltelt vásárlással az idő. Itt nem úgy van mint otthon, hogy beülök a kocsiba, elmegyek egyik hipermarketbe, jól bevásárolok, kényelmesen hazakocsikázok, és a lifttel felvitetem magam és a cuccokat is. Nem, itt keményen meg kell dolgoznom. Nem tudok egyszerre mindent megvenni, mert túl nehéz cipelni, főleg ha kifogyok a zöldség-gyümölcs készletből. Az minimum két forduló, vagyis két nap. Plusz ha még vizet is kell vennem, akkor azért külön megyek el a közeli kisboltba és hazaküzdöm a 6*2 vagy 2,5 liter vizet. Ebben a melegben erre külön rá kell készülnöm lelkileg.

Jah, meleg. Mikor beindult ez a szezon, 30 fok felett reggel 8kor. A második napon miután leizzadtam alig fél órával a reggeli tusolás után, komolyan elgondolkodtam, hogy lehet mégsem Málta a nekem való hely. Mert hogy ez még csak a nyár eleje, ez még semmi. Lehet tényleg igaz, hogy nyáron aki megteheti nem mozdul semerre a szobából? Huhh. Aztán arra gondoltam, hogy sürgősen meg kell találnom ennek a pozitív oldalát, mert bele hergelem magam, hogy ez nem kell és csak még nehezebben viselem az egészet. De nem kellett sokáig agyalnom :)))) Kiizzadok egy csomó súlyfelesleget :))))) A másik pozitívum, hogy mivel ilyen meleg van, nincs kedvem enni. Vagy nem is vagyok éhes, pl ha a tengerparton vagyok, vagy ha igen, akkor egyszerűen nincs kedvem enni. Max gyümölcsöt, salátát vagy fagyit. Beleértve a reggelt is, amikor nincs is melegem. Szal meg van a pozitívum :))))

Képek:

A busz tetején :)

Sliema központja kicsit magasabbról, mint ahogy megszoktam a látványt :)

Valletta. Nagyon kalssz volt, mert olyan részekre mentünk Vallettában, amerre még nem jártam, úgyhogy a következő pár kép Valletta ezidáig nem látott részletei következnek , vagy legalábbis nem ilyen szemszögből látott :)

 

 

És itt most feladom, mert majdnem befejeztem, mire nem sikerült elmentem, eddig visszahozta a "halálból" de kb 1 órányi munkám odaveszett és most nincs kedvem újra csinálni. Legközelebb feltteszem a többi képet is....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr351147533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása