2009.07.08. 18:55| Szerző: malta

St Julians, első nap. Megjegyzem nagyon ügyesen közlekedett Katalin a reptéren egyedül :))) Taxival hazajöttünk, majd elmentünk sétálni. Sliemáig elsétáltunk és vissza.

Második nap elmentünk Mellieha Bayre, és egész nap ott voltunk. Kataa leégett, mert egy nap alatt akart csoki lenni, úgyhogy a többi napon mentünk mint a meszes, 40 C fokban :))))) Én persze utálok izzadni, és gyakorlatilag ez az egy idegesített, de az egész héten, mivel ez az időjárás nem kirándulásra való. Többféle következtetést vontunk le közösen. Egy: nem leszek idegenvezető, mert a legnagyobb melegben a hülye turistákat kell terelgetni, kettő: senkit nem hívok meg július, augusztusban Máltára, kivéve, ha és ez már a harmadik: ha meg is hívok valakit, akkor csak olyat, aki nem országjárni akar, hanem pihenni, röviden tengerpart, napozás, relaxálás :)) Ja a képen látszik, hogy a múlt hétvégéhez képest mennyivel kevesebben voltak most a strandon.

Harmadik napon voltunk a kézműves faluban, Mdinábann és Valllettában. Ez a kép a kézműves falu kávézójában készült. Jaaa, Kata imádja a Cappucinot Máltán, legfőképpen a Mellieha Bayen az étteremben és itt a kézműves faluban :)

Ez a kedvenc képem Katáról :)

Mdinában természetesen megnéztük a lovagokat is :) Ja, és persze ettünk sütit is a Fontanellában.

Összebarátkoztunk ezzel a lovaggal :)

 

Milyen magányosan ücsörög ott Katalin Valletta buszállomásán :)))))

Kata vett egy kalapot, szerintem jól áll neki :))))

Valletta, Upper Barakka Kertek. Szép kilátás még mindig.

Itt kicsit elszórakoztunk :)))

Ez még mindig a kert

A buszállomás bejárata előtt

Másnap elmentünk a nyitott tetejű busszal világjárni, ahogy Kata mondta :)

A Blue Grottonál leszálltunk, és eltöltöttünk ott kis időt. Visszafele a sofőrünk nem volt a helyzet magaslatán és elmentünk más irányba mint kellett volna, meg elakadtunk, mert le volt zárva az út és nem tudta merre kell menni, és végül egy teherautó kivezetett minket, de így kaptunk plusz fél óra bónuszt és olyan helyeket is megnéztünk, ami nem szerepelt az útvonalban, mint pl tehenészet, kellemes illatokkal, 40 fokban, vagy a Lufthansa gyára :)))))

Ez volt az utolsó buszunk :)

Szombaton Gozora mentünk. Kata élvezkedik a hajón :)))))

Útban Gozo felé

Gozo kikötő

Xlendi Bay. Itt nem állt meg a múltkori Gozo túrán a busz, ez nekem is újdonság volt. Semmi különös, egy pici strand, egy szálloda bűn rossz cappucinoval, amiért viszont nem kértek pénzt, nem tudjuk elfelejtették e vagy dirrekt volt ez a nagylelkűség :))))

Ta Pinu, kedvenc templomom, sajnos megint csak 20 percet álltunk itt, de nagyon jól esett, még mindig jók az energiák ott :)

Az örökség múzeum, ahova a múltkor is mentünk, és most is benne volt a programban zárva volt, mert tulajdonost cserélnek, és így helyette egy másik városba mentünk, ahol megnéztünk egy folklór múzeumot. A város nevét elfelejtettem. Előtte való nap nagy ünnepség volt. Egész Máltán (és Gozon is) szokás, hogy a vallási ünnepeiken kitesznek ilyen szobrokat, hatalmas zászlókat különféle festményekkel díszítve. Mindegyik városnak más színű ez a szobra. Szerintem giccses, de cuki :)))))

Kata a mérlegen :)))

Még mindig az a város, templom

Azur ablak. Most nagyon nyugodt volt a  tenger. Sajnso ittt is kevés időnk volt megint. Kata meg akarta mászni a sziklát, de nem fért bele az időbe.

Fungus szikla, ugyanott. Ez a búvárok paradicsoma, mert nagyon mély a tenger és gyönyörű tiszta. Az mondjuk mindenhol Máltán.

Főváros, Victoria, piac. Vettem egy halászgatyát :)))

Citadella

Kilátás a Citadelláról. Csináltunk még több képet Gozon, de sajnos elvesztettem őket, nem ragozom, elcsesztem, ez van :)

Vasárnap Marsaxlokk, halpiac volt a menü :) Nem teszek fel sok képet, ezeket már láttátok több soron, csak jelképesen egy kép. :)

Délután Popeye Village, szintén nem pakolok fel képeket, mert ezt is láttuk már többször is.

no comment :)))

Ez a legklasszabb busz Máltán.

Hétfőn Cominora mentünk. Itt még én sem jártam. Tapasztalat: gyönyörű, de napozni nem lehet, mert napozó székek vannak, és nincs hely ahova a törölközőt le lehetne teríteni, hogy ki lehessen feküdni. A vízben sok volt a medúza, így fürödni sem fürödtünk. Illetve én belementem, úsztam kicsit, majd figyelmeztettek, hogy amerre úszok medúza van, épp az imént csípte meg a fickót, visszafordultam. Később láttam, hogy ott a part közelében is halászták ki őket az anyukák, apukák, hogy a gyerkőcök bele tudjanak menni a vízbe. De mindenképpen érdemes volt megnézni. 2 órát maradtunk. Délután Melliehán még pihiztünk egyet, én erre vártam egész héten :))))) Ja, és itt van a Kék Lagúna, türkiz színű a tenger, sokkal világosabb mint máshol.

 

 

Szálloda. Én ezt nem láttam, Kata barangol el a szigeten, nem bírt egy helyben maradni haha :))))))

 

 

A hajójegy árában benne volt visszafele egy kis kirándulás Comino barlangjai között.

Ezzel a kis hajóval mentünk át a szigetre, és vissza.

Busz belülről :)

Este lesétáltunk St Julians, Pacevillere. Ezt útközben csináltam, azért semmi különös a háttér, csak akartam egy közös képet :)

Spinola Bay, St Julians, este.

Manöken :))))

Paceville legnagyobb discója. Sorban állnak előtte, hogy bemehessenek. Ez szinte egész éjjel így van.

Hétfő este, Paceville. Mivel hétfő, így nem népszerű, haha. eg lehet 4szerezni ezt a tömeget szerdán, pénteken és szombaton, hogy képet kapjatok arról, mi van ott. Ja, és a hangzavarról, üvöltő zenéről ne is beszéljünk. Mi nehezen viseltük.

Baystreet.

St George part. Itt szoktak Barbeqzni a népek, de most csak iszogattak páran

Ittunk egy búcsúkoktélt. Már alig vártuk, hogy elhagyjuk Pacevillet, nagyon hangos volt.

 

 

Legvégül még ücsörögtünk kicsit az öbölben, telehold volt éppen :)

 

 

 

 

 

 

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr351234783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása