2009.06.19. 11:41| Szerző: malta

Huhh. Összeesküvés elmélet! :)))))

Az volt, hogy kedden reggel szembesültem a ténnyel, hogy megint elhasználtam a letöltési limitemet és így nem tudok netezni. Gondoltam sebaj, mert hát elmegyek internetkávézóba és kész. De délelőtt 10 órától este fél 10 ig egész Máltán nem volt áram, haha!!!! Nálam még víz sem, azt hittem máshol sincs, de kiderült, hogy máshol volt, szal én duplán "szerencsés" voltam :))

A vizsga. Szerintem van esélye rá, hogy sikerült. Nem volt könnyű, de nehezebbre számítottam. Meglátjuk, mindenesetre nem reménytelen! :)

Csütörtökön egész nap Mellieha Bayen voltam. Béreltem napágyat, napernyőt és csak pihentem. Kicsit fürödtem is a tengerben. Nagyon kellemes a víz, igazán nyár van most már! :) Tegnap este meg volt a búcsú vacsi is. Nem kajáltam, mert tanulva a legutóbbi esetből, mikoris megrendeltem a kaját, aztán végülis nem azt kaptam, majd gyorsan összedobtak egy kis főtt ízetlen rizst, gondoltam most nem dobálom ki a pénzem az ablakon, szal megkérdeztem, hogy lehetne e, hogy én csak előételt és desszertet eszek. De akkor hirtelen nem tudták kikalkulálni, mert a szakácsok dolgoztak, aztán meg nem voltam a suliban. Mindenesetre kajáltam otthon, de jól tettem :))) Mert azt mondták, hogy hát sajnos nem tudják leengedni az árat, mert ez már egy diszkont ár, szal meg kell vennem a teljes jegyet és kérjek valamit a szakácsoktól amit megcsinálnak nekem, vagy rendeljek valamit a menüből. Jó, mondom, akkor rendelek egy salit. De kiderült, hogy a menünk aznap este csak pizza szerepel, szal inkább kihagytam :))) Egyébként jó volt. Nem maradtunk sokáig, mert Natalyanak itt volt a barátnője (ma reggel ment haza), és vacsi után taxit hívtak, és én is csatlakoztam hozzájuk, de jjól éreztük magunkat. Van 1-2 kép, majd felteszem vasárnap.

Legközelebb keddtől lesz otthon netem, ha minden igaz :)

Ma kitakarítok, holnap szerintem megint megyek Melliehára, aztán újból készülés a következő nyelvvizsgára. Kedden fél 4kor lesz a szóbelim, szombaton a többi. Vagy ezt már írtam? :)

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr971195171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása