2008.10.18. 23:37| Szerző: malta
maltanvagyok.blog.hu 3
máltánvagyok 2
malta+anna+paceville 2
máltan+vagyok+2008+blog 2
máltán+éltem 2
bojler+sípol 2
mihez+közel+van+málta? 2
Málta+lakás 1
Keres+időjárás+Máltán 1
máltán+vagyok 1
en+setalok+angolul 1
kiadó+lakás+Máltán 1
máltán+jártam 1
jó+éjszakát+angolul 1
máltai+turistalátványosság 1
maltan+mennyi+az+ido 1
malta+hova+tartozik 1
mennyit+lehet+máltán+keresni 1
konnektor+málta 1
melege+van+a+lábamnak 1
milyen+vagyok? 1
angol+konnektor+átalakító 1
Málta+kiadó+szobák 1
kel+e+füzetni+mobil+wifiért 1
+milyenek+a+Máltai+lányok

Ezt csak beraktam ide, mert vicces. Ez a statisztika, hogy ki milyen keresőkifejezéssel jutott el erre a blogra, némelyik nagyon vicces :))) A legjobb: melege van a lábamnak :D erre kidobja, hogy maltanvagyok.blog.hu :D

Kb 4 óra körül felkerekedtem, és elmentem Sengleába. Ez az egyik a három város közül. Hát jelentem elég uncsi. Gyönyörű a tengerpartról a látvány, de ennyi. Jól eltévedtem és elfáradtam, ezek után már nem akartam elmenni Cospicuába, ez a másik város a háromból, viszont fél óra múlva ment a busz Vittoriosába, ami a harmadik sziti, és ott volt az esemény. Hát a buszmegálló volt a kocsmanegyed is, szal annyira nem szívesen várakoztam ott, kicsit sétáltam, aztán visszamentem fél 7re mikor indult a busz. Kb 5 perc alatt ott voltaunk ,szal el is sétálhattam volna, de nem volt térképem, illetve volt térképem, de azon nincs kirészletezve ez a rész, szal nem akartam csak úgy nekiindulni, mert ha leszalasztom a buszt, mert meggondolom magam, akkor 1 óra múlva indult a következő. Szal nem kockáztattam. Háromnegyed 7 kor már odaértem  a tett színhelyére. Még nem nagyon voltak gyertyák, akkor gyujtogatták. bementem mindenhova ami ingyenes volt, bárstya, templom, múzeum, ilyenek, majd elérkeztem a középpontba, ahol már jócskán gyűlt a tömeg. Eddigre már jócskán elfáradtam, de nem tudtam hol leülni,  úgyhogy jobb híján beültem egy templomba pihenni. Küldött J smst, hogy dugó van, kicsit késik, 8 ra volt megbeszélve, de csak pár percet késett, illetve késtek, mert 5en jöttek:) 5 koreai leányzó, ebből egyik az osztálytársam, egy J, egy Bora, akiről már írtam, plusz még egy lakótársuk, vele is találkoztam már mikor felmentem hozzájuk pisilni, plusz még egy lány, őt nem ismertem. Fullos volt a terep, tényleg, a képeken valamelyest majd lehet látni. Sajnos az én gépem lemerült, csináltam egy pár fotót, de majd egyszerre felteszem a jövő héten, ha megkapom J képeit. Barangoltunk egy darabig, megkóstolták a csigát, én kihagytam, egyszer régen kóstoltam franciaországban, most nem akartam.   Éhes voltam, de nem igazán tudtam mit enni, ehettem volna chipset, de azt meg nem akartam. Nyúl nyúl hátán volt :))) Összefutottunk a spanyol osztálytársakkal is, ők már éppen indultak hazafele, mert már 4 óra óta ott voltak. Kérdeztem mi volt tegnap, mondták hogy látták a papírt ők is, hogy ma lesz és törölték, kiderítették a telszámomat, mert Aram tudta, és megadta nekik, és küldött Amaya smst, hogy ma menjünk és ugyanúgy találkozzunk 3 kor a suli előtt. meg is mutatta az smst, leegyeztettük a számot, jó volt, valóban az én számom, de én nem kaptam smst. Szal ők meg ma vártak rám hiába:)))) Megbeszéltük, hogy ez a 3 város elég unalmas :)) Ők jobban bejárták mint én, több idejük volt, de ugyanazt állapítottuk meg. A banzáj sem volt jó igazából, volt millió ember, meg pár gyertya, sokkal több ember volt mint gyertya. Azt nem értettük, hogy a máltaiak miért jöttek ki, mert hogy a turisták nemtudják mire számíthatnak, de a máltaiak tudják. De biztos szeretik a tömeget :) Hamar elhagytuk a terepet, még elsétáltunk egy darabon, kicsit nézelődtünk, aztán mentünk a buszhoz. Millióan vártak a buszra. Szerencsénk volt, mert előttünk állt meg, de ami ott volt, huhh, az a tolongás, nyomakodás, rosszul viseltem. Mondjuk mi ültünk, mert a csajok felnyomultak, J vett nekem jegyet, mert a múltkor nem volt aprója és én vettem neki, szal most visszaadta, és foglaltak helyet, legalább nem kellett nyomorogni. 11 körül haza is értem :) Hát ennyi volt a candles night, ha jövőre még itt leszek, nem megyek :)

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr51720854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása