2009.06.23. 18:21| Szerző: malta

Igen, túl vagyok az IELTS szóbelin. Ezt sokkal lazábbnak éreztem mint a múlt hetit. Pedig 1 órával hamarabb odaértem Vallettába, és utána még 50 perc késéssel hívtak be, szal volt időm felspanolni magam, de mégsem voltam annyira ideges, mint a múltkor. És sokkal jobban tetszett ez a légkör. Itt csak ketten voltunk. A vizsgáztató és én, és felvétel készült az egészről. Nem brillíroztam ugyan, de végülis megtaláltam a szavakat amiket kerestem és egész folyamatosan beszéltem. Hihetetlen, hogy 9 hónap után még nehézségeim vannak néha a folyamatos beszéddel. Majd szeptembertől ezen fogok csiszolni.

Megvettem a repjegyem visszafele, szeptember 15én indulok Ivettel egyetemben :)))

Lehet elköltözök Bugibbába ősszel Natalyaval. Fele annyiba kerülnek a lakások ott, szal azt beszéltük , hogy kivennénk egy 3 szobás lakást (kb 400 euro) és akkor lenne egy vendégszobánk, ha hozzá vagy hozzám jön valaki, akkor el tudjuk szállásolni. Majd még utánajárunk a dolgoknak :)

Tegnap csináltam pár képet, mert elmentem sétálni.

Ebben a házban lakom. Az én ablakom nem látszik ebből az irányból. A fehér ajtón kell bemenni:)

Az utam St Julians felé, minden nap ezeket látom. Csak a házak miatt teszem fel ide, megint egy kis nem turista Málta. Az a kis bolt a baloldalon, ami a legközelebb van hozzám. Ott szoktam vizet venni, már ha van nekik, vagy épp nyitva vannak, elég hektikusak ezügyben.

 

 

 

 

Ez a kutya ott ugatott a tetőn, nem tudom mióta és hogy meddig bírta, de nagyon aktív volt :))

Ez a lépcső után, már ott is vagyok St juliansen :) Mármint addig is St Julians, csak akkor érem el Spinola Bayt és minden buszt.

Natalya küldte, ő van bal oldalt, mellette a huga, jobb oldalt a barátnője

A fickó Nat barátja (svéd)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr881203899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása