2009.05.22. 17:57| Szerző: malta

Befizettem a vizsgadíjat Ieltsre, június 27én lesz a vizsga. Két héten belül kijavítják és a papírt is a kezembe adják, mekkora különbség! Minden hónapban van vizsga, és legalább el tudod dönteni, hogy fizesd e be vagy se, mert hamar meg tudod az eredményt. A Cambridgenek 3 havonta van vizsgája, és kb másfél hónap múlva tudod meg az eredményt, miután már be kellett (volna) fizetni a következő vizsgát, ami ugye 3 hónap múlva lesz, a papírt is jó ha 3 hónapon belül megkapod, haha! :D

Jay (holland srác) elhagyta az osztályt. 25 évesen nem szorult bele annyi felelősségérzet, hogy legalább végig csinálja, még ha nem is sikerül a vizsgája, ami egyértelmű, de legalább bejárna. Minden nap részeg, és hajnalban megy haza, szal úgy döntött, napközben inkább alszik, úgyhogy átment általános angolra, azóta sem láttuk a suliban, mert mindig alszik délelőtt :))))

Tegnap együtt ebédeltem Natalyaval, a hugával és egy litván lánnyal egy tök jó étteremben. Az étlapot ugyan nem láttam, mert a konyhájuk bezárt mire odaértem, de telefonon rendeltem, ugyanis Nat húga és a litván lány előbb odaértek, mi Vallettából mentünk, úgyhogy mondtam hogy rendeljenek valamit amiben nincs hús, se hal. Padlizsános tésztát rendeltek, finom volt :)

Sofie átkerült mellém, mert most már megy a légkondi, és pont rá fújja a hideget, és mivel Jay lelépett, így megüresedett a hely mellettem. Kezdem elveszíteni a türelmem. Hiperaktív a csaj, nem tud koncentrálni, ha párban kell valamit csinálni, azt jelenti, hogy én gondolkodok ő meg pörög, és bevallotta, hogy red bullt iszik reggelente, mert fáradt :)))))) Mondtam neki, hogy legyen szíves ne igyon red bullt, inkább aludjon az osztályban :D Ma nem ivott, határozottan jobb volt, bár így is határeset :D

Ma voltam nappozni egyedül. Naponta számolatlanul leizzadok, nem esik jól. Nem tudom meddig bírom :) Találtam egy pénztárcát. Szerencsésnek mondanám magam, ha nem lenne benne jogosítvány, és nem tudnám kié, de mivel van benne, ráadásul nincs is messze a lakcím, a hétvégén vissza viszem a gazdájának. 600 euro van benne, bankkártya, jogsi, és hajó vezetői engedély, örülhet a faszi, hogy én találtam meg!

Jó hétvégét mindenkinek! :)

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr551137815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása