2008.10.15. 14:54| Szerző: malta

Tegnap. Suli után átvettem a fürdőruhám, és lementem a partra. De eléggé borongós volt az idő, szal mire leértem, pont beborult, megírtam a házi feladatot a parton, akkor kisütött a nap, de nem tartott sokáig, és ez így ment egy darabig amíg meguntam. Közben gondolkodtam az arab "barátomon" mi van, ha mégis felhív, nem volt kedvem hozzá. Gondoltam nem veszem fel  a telefont, de az szemétség lett volna. Addig addig agyaltam rajta, míg arra jutottam, hogy odabízom Istenre a dolgot. Ha van valami dolgunk, akkor találkozunk, ha nincs, akkor nem. Reméltem, hogy semmi dolgunk :))) Még lent voltam a parton, mikor csengett a telefon, hát a fickó volt. Pfff, köszi, najó, akkor találkozzunk, gondoltam magamban. Kérdezte megyek e Buggibába, mondtam nem, ott csak egyszer voltam mikor találkoztunk, de mert dolgom volt ott, most én nem akarok már oda menni. És éppen ott tartottunk, hogy ha ő jönne St Juliansre .... és megszakadt a vonal. Vagy a telefonja, vagy a kártyája merült le. Húúúú örültem :))) Vártam egy fél órát, mert annyi idő alatt, ha a kártyája merült le, tud venni másikat, vagy a telefont rá tudja tenni tölteni, mert közvetlen akkor hívott mikor a suliban végzett, ugyanis azt mondta még mikor találkoztunk, hogy fél 3ig van suliban ,és utána rögtön hívott. Szal vártam fél órát, hogy biztos legyen az  örömöm, de semmi. Szóval így nyugodt a lekiismeretem, és örülök, hogy nem nekem kellett eldönteni mit csináljak :))) Ezek után úgy döntöttem hazajövök, ugyanis az idő csak nem fordult jobbra, hol beborult hol kisütött a nap, szal napozni nem igazán lehetett. Hazajöttem, megmostam a hajam, kivasaltam az összes cuccomat, majd úgy döntöttem ellmegyek Mdinába. Régen az volt a főváros asszem, vagy Rabat? Ezek ott vannak egymás mellett közvetlenül. jaaa, még annyi, hogy Buggibába is, meg Mdinába is 1,16 euro a jegy. Mert másik zóna vagy valami ilyesmi, de nem igazán értem. Mert mikor jöttem vissza Mdinából, akkor Vallettába mentem, mert St Juliansre már nem volt közvetlen busz, az megint csak 47 cent volt. Na még hátha megfejtem:) Vagy amikor mentem a Blue Grottóhoz, az elég hosszú út volt, és az is csak 47 cent volt. De  az Vallettából indult, nem tudom. Még majd hátha megfejtem, jó kis küldetések ezek :)))

Szóval besétáltam St Juliansre, és vártam vagy 20 percet a buszra, majd 40 percig tartott az út Mdinába. A fene gondolta. És láttam olyan útszakaszt is, ahol nincs település. Érdekes volt, olyan volt mint egy ország :)))) 6 után értem Mdinába, elég csendes volt. Az egész körbe van véve fallal. És magysan van, gyönyörű a kilátás, főleg sötétben. Csináltam pár képet, valamennyire visszaadja. A boltok már be voltak zárva, nem úgy mint a tengerparton. Ott még este 10 kor is nyitva vannak, de itt nyilván nincs rá igény. Egy pár ékszerbolt, és ajándékbolt volt még nyitva, de túl nagy érdeklődést nem mutattam egyik iránt sem. Sétáltam kicsit, majd beültem egy teázóba. Klassz kilátás volt. Telihold is volt, szuper volt! Viszonylag jó idő volt, szóval nem fáztam a teraszon. Ittam egy zöldteát és ettem egy ftirát, ami máltai specialitás. Ez valami kenyérféle, és meg volt töltve tonhallal, babbal, meg paprikával, meg olajbogyóval, ezeket ismertem fel, lehet volt még benne más is. Már sötét volt, nem tudom:)) Ja, és mindezt chipsel szolgálták fel, érdekes volt. Pirítva kértem a kenyeret (vagy valami olyamsmit) gondoltam úgy talán kevésbé egészségtelen, de mindegy volt, a chipset is megettem, az se egészséges :)) Gyönyörködtem kicsit a kilátásban. Ja, jó volt, mert volt egy kerítés, hogy a delikvensek ki ne zuhanjanak gondolom, és arra rá tudtam tenni a fényképezőgépet, és így nem mozdult be a kezem, valamennyire élvezhető az éjszakai felvétel, mert egyébként azt a minimális bemozgást már nem tolerálja a gépem éccaka. Majdnem 9 óra volt mire hazaértem, egy csomót buszoztam, legközelebb több időre megyek, de azt viszont nem bántam meg, hogy este láttam, plusz hogy éppen telihold volt, az külön öröm volt számomra :) Megbeszéltük Jvel, hogy majd egyszer elmegyünk együtt, mert még ő sem volt.

Képek:

Mdina bejárata

Egy utca, ez még széles, ahhoz képest amik vannak, de már sötét volt ahhoz, hogy lefotózzam a kis utcákat, majd legközelebb

Templony :)

 

Kilátás a város faláról

Ez is :)

A vacsorám:)

Kilátás a teázóból, gyönyörű volt

8Ez is:) Jobb oldalt ahol vannak azok a nagyobb fénygömbök, az a nemzeti stadion, ma ott fognak focizni a magyarok a máltaiak ellen :) Gondoltam rá el kéne menni megnézni, de szerintem nem megyek, nem hiszem hogy olyan nagyon izgalmas lesz :)))

 

 

 

 

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr88715357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plaszter 2008.10.16. 11:28:23

Szia! Mdina a regi fovaros, tortenelme meg a romai, pun idokre nyulik vissza, a falakat pedig mar az arabok emeltek vedelmi celokbol, de ezzel egyutt meg is szabtak a varos meretet. Rengeteg epulet a 13. sz-ban epult, vagy meg regebben.
:)

malta 2008.10.16. 13:00:38

Valaki nagyon tájékozott, vagy használja a googlet :))) Én fejből dolgozom :P De köszi!!! ))
süti beállítások módosítása