2008.10.07. 17:32| Szerző: malta

Tegnap,miután megkajáltam, jött egy olyan ötlet, hogy keressek egy jógahelyet most. Nagyjából úgy szokott kinézni egy napom, hogy ha suli van, akkor nyilván suli, utána fogalmam sincs mit csináljak, és akkor hirtelen valami eszembe jut, és azt csinálom. Ez olyan jó. Szabadság. Élvezem:) Tehát fogtam magam és elsétáltam a wifi zónába és rákerestem googleban, hogy mi a helyzet jógaügyben. Találtam pár lehetőséget. A legszimpatikusabb egy jógaközpont volt, Gzirában, ami nincs messze ide. Gondoltam nem hívogatom, hanem elmegyek megnézem magamnak. Legnagyszerűbb találmány a térkép, nem is tudom mit kinlódtam két hetet anélkül :) Simán odataláltam térkép alapján. Anélkül elég nehéz lett volna! Kérdezősködhettem volna, mellesleg szerintem senki nem tudta volna a jóga centrumot, mivel mint kiderült ez végül is csak egy lakás. Mint Debrecenben is az ashram egy lakás. Kívülről semmi sem látszik. Zárva volt. Én meg nem vittem magammal az elérhetőséget, szóval így jártam haha :) Viszont felhívtam ami a telefonomban már el volt mentve hatha jóga központ, amiről már írtam asszem. Rászántam magam, hogy telefonon megpróbáljak boldogulni. És nagyon jól ment :) Érthetően beszélt a nő, és meg is értett engem. Vallettában van, és most indított tanfolyamot, 10 főnek, és fullos, de eltette a számomat, hogy ha megüresedik egy hely akkor majd felhív. Ebben maradtunk. Ja, még megkérdeztem mennyibe kerül, és hát húzós. 90 perc heti 1 alkalom, havi 35 uró. Ha heti kétszer megyek, akkor 66 euró egy hónapra. Ezután kicsit sétáltam visszafele, Sliemában van rengeteg üzlet, ott moziztam, és találtam egy olyan boltot, mint nálunk a 100 forintos, csak itt minden 2 euró. De tényleg. Pl 6 pohát 2 euró, 6 kés 2 euró, 2 gyertya 2 euró, és mit találtam???? Polifoam, illetve olyasmi, pont megteszi, 2 euró :D Hát megvettem, úgyhogy most már van embernagyságú matracom :)))) Vettem két kis törölközőt kéztörlőnek, szintén 2 euróért, és egy elég jó hajkefét, szintén két euróért :) Ezután buszra szálltam és hazajöttem. Megcsináltam a házi feladatot, jó sok volt, huhh. Majd kis meditáció, kis ez, kis az és hopp, lehetett aludni:)

Ja, a bankok nyitva vannak szombaton, sőt ahogy elnéztem, a legforgalmasabb napjuk a szombat. Fullosak voltak a bankok, amiket láttam, még az utcán is álltak és az őr úgy engedte be őket, ha kijött valaki. És nem azért mert biztonsági okokból nem lehet bent csak mondjuk 3 ember, nem, hanem mert tele volt a ház.

Még azt nem is írtam, hogy rengeteg a gyík. Mindenféle méretben. Úgy kell figyelni, hogy rá ne lépjek egyre, mert összevissza rohangálnak. Életemben nem láttam még ennyi gyíkocskát, aranyosak:) Na és a macskák. Huhh, ennyi macskát … bandában járnak és nem is tudom mennyi lehet belőlük. Csomó helyen láttam, hogy ki vannak téve tálak a macskáknak, etetik is őket, de kóbor macskák. De a házaknál is minimum 4-5 cica van. És kutya is! Abból is van millió. Ha nem szednék össze a kutyaszart, miután végzett az eb, nem is lehetne lépni a járdán. A kóbor kutyák után nem szedik össze, azok ott vannak, mármint a kutyaszar. Olvastam az újságban, hogy ez már kritikus, és valamit akarnak tenni, ,de csupa olyan szó volt benne, amit nem értettem, szal nem jöttem tisztába vele, pontosan hogy is szándékozzák orvosolni a problémát. De foglalkoznak vele, annyit leszűrtem :) Majd 3 hónap múlva újraolvasom hehe :))

Azt nem tudom írtam e már, hogy a gyalogátkelőhelyeknél ahol van lámpa, nem úgy működik mint Magyarországon, hogy bizonyos időközönként átvált zöldre. Nem. Ha odaér egy gyalogos, megnyomja a gombot, és mondjuk 1 percen belül átvált zöldre, a kocsiknak meg pirosra. Ha 2 percenként jön gyalogos, két percenként vált , ha 2 óráig nem jön gyalogos, akkor száguldozhatnak az autók. Ezt itt meg lehet csinálni, mondjuk Budapesten vagy Debrecenben elég nehéz lenne, szegény autósok nem nagyon közlekednének, annyi ember van :)) Azt is megtanultam, hogy nem elég hogy zöldre vált a lámpa, akkor is jól szét kell nézni, mert nem biztos hogy figyelembe veszik az autósok. Mai napig nem tudom, hogy éltem túl, mikor először mentem át a lámpán. Tényleg sokszor eszembe jut, nyilvánvalóan vigyáztak rám fentről, mert nem tudom másképp elképzelni. Átváltott a lámpa zöldre, én pedig leléptem, hogy akkor megyek. Voltak mások is a járdán, és elkezdett kiabálni egy nő, hogy mádám, mádám!!! de én mentem és egy kocsi, mint az állat átment a piroson, miközben én ott leléptem. Nem láttam semmit, csak hallottam a npt, meg a kocsit elhúzni, kissé el voltam bambulva, meg természetesnek vettem, hogy zöld a lámpa mehetek. Na de nem Máltán haha :))) Azóta zöldre vált a lámpa, szétnézek minden irányba és akkor lépek le ha tiszta a terep, hát nem egyszer volt, hogy nem álllt meg a kocsi, hanem áthúzott.

Ma semmi izgalmas nem történt. Voltam suliban, jó sokat beszélgettünk most. És … szembesültem azzal, hogy amit azt hittem tudok, mégsem tudom, összekeverem. Nehéz az angolok nyelvtana. Igaz sose tanultam, szal minden új, gondolom a magyarral is így voltam annak idején. Suli után kajáltam, és mivel amúgy is szakadt az eső, szal nem volt semmi kisértés, hogy kimenjek, rendesen nekiültem tanulni. Most 4 óra van, abbahagytam, meguntam. De talán ért valamit :) Olvastam az újságot is, de megpróbáltam megérteni teljesen. Nem csak nagyjából. Na hát ez úgy nézett ki, hogy minden harmadik szót kiszótáraztam. Mert már van szótáram! Letöltöttem egyet, hogy offline tudjam nézegetni. Használtam régen is ezt a progit linux alatt. Jdictionary a neve, elég profi. Na, hát kinlódtam két cikkel egy csomót, és elfáradtam. Utána összeszedtem magam és felhívtam a gzirai jógaközpontot, amit tegnap meglátogattam, de nem volt ott senki. Hát ez kicsit nehezebben ment. De végül is felfogtam mi a helyzet. Fickó türelmes volt velem :) A végén felajánlotta, hogy le is ír mindent e-mailben, hogy teljesen tisztában legyek a dolgokkal. Pénteken és hétfőn van kurzus, a péntekire fogok menni. Fél 7től 8 ig tart. És 3,50 euró egy nap, 8 hét egy kurzus és az 30 euró. A tegnapihoz képest fél áron van, és közelebb is van hozzám. Ha akarok menni meditációs kurzusra, az is annyiba kerül. Csak az a baj, hogy ahhoz még kevés az angolom, de lehet megpróbálom. Majd meglátom milyen lesz az első órán, mennyire fog tetszeni. Nem is tudom a jóga melyik fajtáját tanítják. Na mindent meg fogok tudni, már alig várom :)

 

Képek:

Sliemában a kikötő, most nem volt bent sok hajó, van mikor tele van

 

 Vettem egy jachtot, hogy tudjak a tengeren is közlekedni, ha ahhoz tartja kedvem :))

 

 Ez meg olyan szép, szintén Sliema, szerintem jól sikerült fotó :)

 

 Ez pedig egy mesebeli hajócska, sok halászhajó ilyen színes, nagyon vidám.

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr100701464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása