2008.10.02. 17:31| Szerző: malta

1001

 

Éjszaka nagy vihar volt, villámlott meg minden, elég rosszul aludtam. Nem szeretem a vihart éjszaka, félek kicsit. Nem tudok aludni. Nappal nem zavar, de éjjel igen. Suliban jó volt, érzem fejlődök angolból. Ma már kicsit mélyebben bele tudtam menni a mondanivalómban, mikor beszélgetni kellett témákról csoportosan. Ennek örülök:) Amúgy nem történt semmi különös.

Kissé fáradt vagyok és a laptop is mindjárt lemerül, szal tényleg rövid leszek :) Suli után hazajöttem szokás szerint, ma van takarítás nap, és épp nálam jártak Dorsiz és a lánya, úgyhogy kicsit vártam a lépcsőn, míg befejezik. Aztán végül elmentek, de a mosógép még ment, mert abban mosták az ágyneműt meg a konyharuhát, mondta Dorisz hogy hagynak engem most békén, majd visszajönnek később ha nem gond. Mondtam nem gond, úgyis megyek el itthonról. Ettem egy kis zöldséglevest, összepakoltam a cuccomat, laptoppal együtt és elindultam St. Juliansbe. Kedvem volt sétálni, bár dögnehéz volt a táskám, mert minden eshetőségre fel kellett ugye készülni, itt sosem lehet tudni :) Elég hülye idő volt ma. Reggel sütött a nap, délelőtt kicsit be volt borulva mikor jöttem haza a suliból akkor megint sütött a nap, mire beértem St. Juliansre elborult, majd esett is az eső, aztán megint kisütött a nap. Közben meg elég fülledt a levegő, szóval kicsit őrült :) Fürdeni nem akartam, csak úgy elmenni a tengerhez. Elmentem, aztán hogy elkezdett esni, olyan helyre telepedtem le, ahol volt műanyag ernyő a fejem felett. Ott kicsit nézelődtem, megírtam a házi feladatot, már amennyit tudtam belőle, mert most rengeteg olyan szó volt amit nem értettem, kellett volna a szótár, de kijegyzeteltem amiket nem értettem. Majd visszaindultam. Közben bementem egy kisboltba, mert ott láttam még mikor megérkeztem, nem sokkal utána, hogy valaki van a konnektorba adaptert, akartam én is venni. Ott vettem a telefonkártyámat is. Hát ott egy olyan mami van, aki nem tipikus máltai, látszik hogy utálja az egészet. Most is ott ült az ajtóban, de úgy hogy nem lehetett tőle bemenni, megálltam előtte és odabökött egy szót, nemtom mit, gondolom azt hogy mit akarok :))) Kérdezem van e adaptere, kegyesen bevánszorgott és elővette, mondtam kérek kettőt, oda is adta, majd kérdeztem van e matraca, hátrabökött, hogy menjek nézzem meg melyiket akarom, alig tudtam hátramenni, olyan kis hely volt. Na találtam is egyet, nagyon boldog voltam, 7 euró, az olcsó. Fizettem, boldogan távoztam két adapterrel és egy matraccal. Majd elmentem vagy 200 métert, és jött egy intuíció, hogy nézzem meg az adaptereket, előkapartam, megnéztem, hát rá volt írva, hogy csak borotvához meg fogkeféhez. Visszabattyogtam, mert emlékszem, hogy a csajszi aki vette a múltkor, kimondottan számítógéphez kérte. Mondom neki, hogy nekem számítógéphez kéne, ez nem jó. Erre fogta magát kidobott nekem 6 eurót az asztalra (annyiba került) és nem szólt semmit. Mondom neki, hogy adjon másikat ami jó számítógéphez. Közölte nincs, itt a pénz. Kérdezem, hogy hol tudok venni, mondott valami nevet, és kérdezem az hol van? Mondott valamit, nem értettem, de nem volt kedvem tovább társalogni vele, gondoltam majd találok egy helyet ahol tudok venni egyszer csak:) végül is megvagyok nélküle, mert egy van a lakásban. Elmentem Pacevillbe, mert emlékeztem hogy néhány helyen ki volt írva, hogy free wi-fi, és szerettem volna egy kicsit nyugodtan netezni. Ja, mondta Dorisz, hogy elfelejtette nekem az internetet (nem tudom mit kell neki cisnálni, gondolom a telefonvonalat intézni), elnézést kért, és mondta felhívja őket, úgyhogy jövő héten lesz netem. Holnap azért rákérdezek, hogy valóban megtette e. Szóval bementem egy gyorsétterembe, láttam ott vannak emberkék laptoppal, lecsüccsentem, hogy akkor itt elleszek egy darabig. Jelszót kért. Megkérdeztem, hogy hogy kaphatok jelszót, mondták vegyek valamit. Jó, mondom, akkor kérek valamit, amiben nincs hús. Nagy nehezen találtak egy salátát amiben nincs hús, na azt vettem meg, 3 euróért, és leültem netezni. Beszéltem anyukámmal is skypeon:) Aztán hazajöttem, kibontottam a matracot, és kicsi, haha. Ez van, majd azért próbálom használni, nem veszek másikat,vissza sincs kedvem vinni, ehhez a barátságos mamihoz. Még jó hogy az adaptert időben észrevettem. Itthon vasaltam egyet, hajat mostam, semmi különös. Ja, mire hazaértem persze nem jöttek vissza a mosógépet intézni, úgyhogy kiteregettem :) Ezért fogok telefonálni holnap netügyben, túl sok a dolguk, persze hogy sok minden kiesik. Viszont van egy jóhírem is, számomra :))) Miközben sétálgattam, kiszúrtam egy papírt, hatha jóga központot hirdette, és volt ott egy telefonszám. Majd felhívom, megkérdezem hol vannak :) Örülök neki! :)

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr99692846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plaszter 2008.10.02. 22:45:48

Ott is olyan 3 agu a dugalj, mint itt? Mert ha igen, akkor nekem legalabb nem kell majd adaptereket vennem :D

malta 2008.10.03. 18:49:58

nem kell venned, itt is olyanok vannak :)
süti beállítások módosítása