2009.04.06. 21:25| Szerző: malta

Nem volt kedvem írni, ez a nagy helyzet.

Hétvégén lazítottam. Szuper jó idő volt, már van egy kis színem is :)

A suliban semmi különös. Most először unatkozom az osztályban. Kissé lassú a tanár, és folyton nyelvtanozunk, meg olyan dolgokat veszönk, amiket tudok, de persze jó ismételni, csak ez a csoport most nem annyira érdekes, mint az előző kettő. De még kialakulhat. :)

Vettem még egy szótárt, de többet nem veszek. Már van 10 kiló szótáram ...

Állítólag van egy orosz bolt, ahol  árulnak tejfölt!!!! Holnap Natalya megmutatja. Kíváncsi vagyok :)))

Lehet, mostanában ritkábban fogok írni, lehet, hogy nem, ki tudja, hogy ez csak átmeneti nincskedvemírnidolog vagy tartós. Pussz.

 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr161050515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Idris 2009.04.09. 23:00:43

Russian Foods, Gorg Borg Olivier Street, Sliema - a Victoria Hoteltől két sarokra a tenger felé.Remélem lesz tejföl,mert akkor én is megyek!

Idris 2009.04.09. 23:08:05

Még annyi,hogy online is működik: www.russianfoodmalta.com, a bolt pontosan helye Gorg Borg Olivier Street és a Capua Street kereszteződése.

malta 2009.04.10. 09:08:39

Wow, köszi Idris :D Nem találtam meg a múltkor, igaz egyedül mentem, de kérdezősködtem, és senki nem tudta, hol van. Hétfőn lecsekkolom :))
süti beállítások módosítása