2008.10.15. 20:46| Szerző: malta

Ma a suliban nagyon elfáradtam. Sokat kellett beszélgetni. Már mindannyian elfáradtunk. Fárasztóbb mint figyelni a tanárra :) A szünetben ki is feküdtem egy napozóágyra, majdnem elaludtam hehe :)) Komolyan gondolkodtam rajta, hogy el kéne menni a foci meccsre, de elég fáradt voltam, úgyhogy úgy döntöttem mégsem megyek. Majd megyek máskor, ha még lesz ilyen alkalom, biztos lesz. Max nem hungaryval játszik málta, hanem valaki mással. Hátha jön valami sztárcsapat :)

Suli után főztem lecsós rizst, mert már régóta meg akartam csinálni, ugyanis már kezdett romlani a paprikám, paradicsomom, amit ehhez eltettem, így is már kellett belőle kidobnom. Közben megcsináltam a házit, most nagyon sok volt. És azt mondta Charlene, hogy lesz még háromszor ennyi is, ahogy közeledünk a vizsgához. Több mint 1 órát csináltam, úgy hogy a suliban már elkezdtük, mert volt még negyed óra, és nem akart új leckébe fogni, úgyhogy elkezdtük a házit. Mindenki azt mondja, hogy milyen jó az angolom, de én egyáltalán nem érzem úgy, sőt úgy érzem, hogy már ennyi idő után jobbnak kéne lennie. Na majd alakul:)

Kaja után lementem a tengerpartra. Megint olyan idő volt mint tegnap, de nem akartam itthon ülni, viszont nagyon messzebbre se akartam menni, szal lementem pihizni a partra. Jó volt, nem barnultam, de jól el voltam:) Utána vettem kis zöldséget, gyümölcsöt, étcsokit és hazajöttem. Ja, meg vettem füstölőpálcikákat is. A múltkor is vettem, de annyira gagyi volt és büdös, hogy kidobtam. Ez most másfajta. És ki is próbáltam, jó illata van.

Itthon jóga nidráztam. Az a jógik alvása, de nem tényleges alvás, hanem mély relaxáció, meditáció, Swamiji vezetésével :) Nagyon jól esett. :) Most pedig megnézem hogy áll a focimeccs :)) Jó éjszakát gyerekek :P

Hazafele jövet ezt láttam, vajon hogy dobták fel oda? :))))

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr46715903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plaszter 2008.10.16. 11:30:12

Az a Gera csukaja, a stadionbol repult ki... :D

malta 2008.10.16. 13:01:15

Megfejtetted a titkot, aludni sem tudtam ez miatt :D
süti beállítások módosítása