2008.10.10. 13:13| Szerző: malta

Ma reggel óta van internetem :)) Végre nem kell sétáltatnom a laptopot és magamt, ha szeretnék internetezni:) Bár kényelemben még ugyanott vagyok, mint a sarkon, majd kicsit át kell rendeznem a dolgokat, de mindegy, van netem !!! :)

Tegnap nem írtam, mert nem volt rá időm. Suli után hazacammogtam, majd ettem, majd elmentem a sarokra, beszéltem anyukámmal skype, majd vissza haza, tanultam, tényleg! :) Utána pedig mentem jógára. Nem tudtam majd milyen lesz. Mennyit fogok belőle érteni. De nagyon jó volt. Főleg az, hogy értettem 90%át annakk amit mondott a fickó. Végülis ez egy előadássorozat. Újat igazából neem mondott, mert általában a jógáról beszélt, ez egy bevezető előadás volt. A jóga neve Ananda Marga, sose hallottam róla. Ketten voltak, egy férfi és egy nő, azt nem tudom hogy pár e vagy sem. Szimpatikus volt mindkettő. Voltunk kb 25en. A fickó tartotta végig az előadást, és azért értettem olyan jól, mert nem máltai, hanem olasz. A máltaiakat nem igazán értettem. mert közben kérdezgetett dolgokat,ők meg válaszoltak, de olyan gyorsan beszéltek, hogy nem, értettem. Kb másfél órás volt az előadás, és a végén volt egy rövid 25 perces meditáció. Azt élveztem! :) Ma megyek megint, de most ászanázunk. Kiváncsi vagyok erre is. Szerintem ezt a csajszi tartja majd. Ja, és ha mélyebb meditációt szeretnék tanulni, akkor azt ingyen megtanítják. mert ezzel az előadássorozattal, egy átfogó képet kapunk és alapgyakorlatokat, de ha mélyebben bele akarok merülni, akkor az ingyenes. Valami olyasmit is mondtak, hogy a jóga is ingyenes, de péntekenként talán nem, mert az egy felépített kurzus, nem tudom. Mindenesetre, én szeretném az elejétől kezdeni, szal inkább fizetek 2 hónapra 30 eurót.

Határozottan fejlődök angolból, érzem :) Olyan jó. Legalábbis már jobban megértem a dolgokat, a beszédben nem fejlődök annyira, de megértésben igen. Hiába beszélgetünk, de nem helyesen használjuk a nyelvet. És mivel megértjük egymást, így nem is hiányzik. De próbálok odafigyelni, hogy helyesen használjam a nyelvtant. De mindig jutólag jövök rá, hogy mekkora hülyeséget mondtam, de megértették :)

Holnap találkozok azzal a koreai lánnyal, aki meg akar ismerni, velem egykorú. Már elég sok mindent tudok Koreáról :) Nem szeretnék ott élni, de nagyon érdekes, hogy milyen egy egészen más kultúra.

Most már lehet gyakrabban írok naponta, mikor eszembe jut valami, vagy mikor van időm, kedvem, legalább nem írok kisregényt :)

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr63706736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása