2008.10.19. 21:35| Szerző: malta

Ma aludtam elég sokáig, jól esett :) Délben megreggeliztem, majd foglalkoztam az angolommal több mint 2 órát. Jó ez a cd amit Charlene adott, lehet vele gyakorolni. gyakoroltam a kiejtést. Szerettem volna lemenni a partra napzódni, mert mára szép napos időt jósoltak, de nem jött be. Illetve az volt kb 3 óráig, mikor is úgy döntöttem hogy na elég a tanulásból, irány a part, letusoltam, és mikor kijöttem, hogy na felveszem a fürdőrucit, 5 perc alatt tonna eső leesett, majd elállt, de a nap elment, minden csupa víz lett, szal strandolás ugrott. Nézegettem a térképet, hogy akkor talán mehetnék valamerre, találtam is néhány potenciális uticélt de végülis úgy döntöttem hogy megvárom anyáékat vele, most minek menjek el külön. Szóval csak fogtam magam és az elixír újságomat, amit még otthonról hoztam és elmentem sétálni. Gondolkodtam hova is menjek, aztán végülis a terápiás helyem mellett döntöttem, az jól fog esni. :) Jól be volt borulva, de nem esett több eső. Leültem ott egy padra, és kicsit nézelődtem, majd olvastam. Egyszer csak odalépett hozzám valaki és mondott valamit, felnéztem és hát az arab "barátom" volt Dubaiból :D Haha, köpni nyelni nem tudtam :D Leült mellém beszélgetni. Végülis jól elbeszélgettünk, elköltözött Buggibából Sliemába tegnap. És éppen sétálgatott, mikor is belém botlott. Micsoda szerencse :)))) Kb 2 óra múlva meguntam, és mondtam, hogy nekem randim van a neten, szal sorry ... :) Tényleg randim volt a neten Ivettel, de később. Evvan:)) Úgyis találkozunk még ezek szerint, ha itt lakik. Hazajöttem, és Ivettel EFTztünk, ÉS működik, nagyon meg voltam lepve, de csökkent az élmény intenzitása bennem, nem mondom hogy lekapom a csészét a csótiról (figyelitek, már becézem), de tényleg jobb lett. Ja, mert hogy erre mentünk rá, a bogár fóbiámra, és speciálisan ezt az élményt választottam, mert ez a legközelebbi. SZóval mégis van remény :)) kedden folytatjuk, addig is gyakorlom. :) Ma rövid voltam, ennyi, eltelt az idő :)

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr37722129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása