2008.10.11. 12:30| Szerző: malta

Érdekes volt a jóga. Kicsit szedett vedettnek érzem az egészet, de nem baj, végülis a lényeg az hogy csináljam és fejlődjek. Nem vittem a polifoamot, mert azt olvastam a honlapon, hogy ha nem viszek, akkor adnak. Na többet ilyet nem csinálok. Adott a csaj plédet, ami hót kosz volt, illetve régóta ott állt valahol mosatlanul. Szerintem ők távol voltak évekig, most valamiért visszajöttek Máltára, és addig is tanítanak, és hát nem voltak felkészülve rendesen. Szóval eléggé idegenkedtem attól a plédtől, de hát nem volt más. Legközelebb viszem magammal a vadiúj gagyi matracomat :)) Furcsa volt az egész ... Sokat nem értettem a szövegből, ő gyorsabban beszél mint a fickó. Úgyhogy mindig lestem mit kell csinálni. Nem is volt gond, csak amikor csukott szemmel kellett feküdni, akkor volt vicces, hogy én néha kikukucskáltam, hogy mi a feladat :))) 5en voltunk. EBből az egyik a csaj, Didinek hívják, a fickót meg Dadának. Ezek ilyen kapott nevek. Szóval ebből az egyik Didi testvére volt, de állítólag leszünk még többen, kb 9en. Miután vége lett, hazasétáltam a tengerparton. 2 órahossza volt, jól elfáradtam:) De nagyon élveztem. Jó idő volt, kicsit fújt a szél, rengeteg ember volt az utcán, szinte többen mint napközben, az összes üzlet nyitva volt, és hát szép fényes volt. csináltam pár képet, de nem lettek jók. A gépem nem alkalmas éjszakai képek készítésére ezek szerint. Mikor hazaértem nem volt kedvem még lefeküdni, kicsit neteztem még, és aludtam ma fél 10ig :) Nem szoktam ilyen sokáig, de most olyan jól esett egy kicsit lustálkodni:) Elmentem vettem pár dolgot a szupermarketben, kimosok, még teszek veszek kicsit, aztán megyek St  Juliansre találkozni a koreai leányzóval :)

Ja még valami. Kell vennem egy nadrágot, mert hoztam két hosszúnadrágot, de azokat már nem nagyon tudom felvenni, mert leesnek rólam, aminek örülök, de viszont utálok shoppingolni... Sliemában rengeteg üzlet van, gondoltam majd nézek ott, hát ilyet még nem láttam, az üzletek 70%a csak férfiaknak :)) Nemtudom miért, lehet a nők túl hisztisek és inkább nem foglalkoznak velük, vagy Máltán a férfiak jobban szeretnek shoppingolni :)) Nem jártam túl sok szerencsével. Elmentem Pacevillebe (Pacsavillnek mondják), mert ott is sok üzlet van, de meguntam, meg kell szeretnem a vásárlást, mert itt úgy tűnik 500 üzletbe be kell mennem, ha venni akarok valamit.

Néhány kép:

Sliemában találtam egy utcában ilyen színes házakat, jól néz ki

 

Tábla megint, ez az 5 kmes amit a múltkor feltettem, csak ez a másik oldalon van, erről szoktam menni. Most már mindig ezt az útvonalat használom ha megyek St. Juliansre, már kiismerem magam:) Az van kiírva, hogy a gyalogosoknak van elsőbbsége, mindig el kell őket engedni, és 5km/hs sebességgel lehet haladni. Elég érdekes, mikor visszafele jövök, mert a másik oldalon van egy kereszteződés, 6 irányból jöhetnek kocsik, na itt szoktam azt csinálni, hogy miután szétnéztem minden irányba, de mire minden irányba szétnézek addigra már megváltozik a helyzet, hogy szétnézek két fő irányba és elindulok, nem lehet másképp, és reménykedek hogy elengednek, észrevesznek. Még világosban hagyján is, de sötétben elég érdekes. Ja és a rendszám az olyan mint nálunk, csak a három betű után nem kötőjel van hanem pontszerűség, meg kicsit talán szögletesebbek a betűk. Eleinte mindig meegörültem, hogy jééé magyar autó :)) Sőt a M betű a rendszámon hasonlít a H betűre.

 

Tegnap volt bent pár hajó Sliemában a kikötőben, nem volt üres mint a múltkor

 Ez még a legjobban sikerült éjszakai kép, csal a fények miatt tettem fel

 Ez Paceville bejárata. Sajnos kicsit sötét, pedig full ki volt világítva, de így sikerült a kép. Úgy kell elképzelni, hogy üvölt a zene minden irányból, rengeteg emberke ácsorog, mászkál, iszik, táncol, hatalmas a nyüzsgés. Még mielőtt odaértem, gondoltam bemegyek, megnézem magamnak, de itt úgy döntöttem mégsem:)

 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr98708419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamerun 2008.10.11. 16:24:08

Nem semmi ez a Málta.

ikonzs 2008.10.11. 18:19:24

Még jó, hogy olyan sokat jártál a polifom után:))) Két hét mulva már együtt veszünk gatyót:))))

malta 2008.10.11. 18:28:47

Jó lesz, lehet megvárlak, mert tudod, hogy én nem bírok vásárolni, te meg olyan jól kiszúrod a dolgokat, hogy mi lenne jó nekem :)) Most is gondoltam rá, milyen jó lenne, ha itt lennél, nem nekem való ez :)) Tuti megvárlak vele :)
süti beállítások módosítása