2008.10.11. 19:40| Szerző: malta

Találkoztunk a csajszival. Jnek hívják, nem tudom hogy kell leírni Dzséjnek kell asszem ejteni. Jót beszélgettünk. Sétáltunk, meg leültönk a tengerparton. 30 éves. Az angolja kb olyan mint az enyém. Gzirába jár suliba, ahova én járok jógázni és minden nap gyalog jár!!!!  De ő megjárja 40 perc alatt :D Az én 2 órámhoz képest nem semmi :))) Szeret gyalogolni hehe. Szerintem nem használtam túl helyesen az angolt. De megértette nagyjából. Azért amikor észrevettem magam, kijavítottam. Kb két óra múlva pisilnem kellett, épp pacevilleben voltunk, és mondtam hogy nekem kéne menni vécére, és mondta, hogy ő itt lakik közel, ha gondolom menjünk fel és ott el tudok menni vécére :) Az osztálytársam nem volt otthon, netezett a burger kingben. Úgyhogy utána elmentünk megnéztük őt is :) Megörült nekünk :) Megbeszéltük, hogy beülünk valahova, inni valamit, és jön ő is, 10 perc múlva kb. Úgyhogy elmentünk a baystreetre, ez pacevilleben a kajázós, bevásárlós rész, és leültünk a mcdonalds teraszán, hogy megvárjuk. Jött kb fél óra múlva :))) hazaszaladt sminkelni :))) Beültünk egy helyre, Aram választotta, de aztán rájöttek hogy ez túl drága, és átültünk máshova. Később csatlakozott hozzánk még egy leányzó, ő vele már találkoztam, odajár a suliba, és mikor kerestem lakást, ő is szóbajött mint lehetséges szobatárs, de már előttem valakivel beszélt, de én közben találtam lakást, szal nem is tudom mi lett a végeredmény. Az anyja koreából küldött neki kaját :D Ezen röhögtem egy "félórát", kérdeztem nem romlott e meg, állította hogy nem :D Hajóval küldte mer az olcsóbb és 1 hónap alatt ért ide :D Hozta magával most szatyorban. Volt benne pedig valami húsféle is, de ha jól láttam pácolva, szal nem tudom, bizarr :))) Mondták, hogy kár hogy nem eszem húst, mert meghívnának vacsira :) Hát annyira nem bántam, hogy nem mehetek :))) Holnap akarok menni Marsaxxloxra (nem biztos hogy jól írtam le, fejből ment) megnézni a halpiacot érdekességképpenm és elhívtam őket is. Azt mondták jönnek. J. biztos jön, Aram is szerintem, Bora nem volt benne biztos, mert fél 9kor találkozunk, és azt mondta az túl korán van neki. De hát a piac reggel van, szerintem így se sokat látunk belőle, de megpróbáljuk. Én először 8 órát javasoltam ( ha egyedül mennék, 7kor indulnék), de nagyon húzták a szájukat hogy korán van, aztán mondtam 9 órát és végül fél 9ben egyeztünk ki :))) majd elváltak útjaink, elég hűvös volt, fáztam kicsit. Vettem délelőtt wokzöldség keveréket, azt vacsiztam. Ja tanultam egy új szót, szleng :) Breakfast (reggeli), Lunch (ebéd), és kérdezték hogy ebédeltem e, mondtam hogy reggeliztem és ebédeltem egyszerre, és mondták hogy az Brunch :)

Na mára szerintem ennyi. ja, készült egy kép, majd holnap szerintem lesz több is :) Ő J.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr91708930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása