2008.09.30. 18:23| Szerző: malta

0929

 

Ma reggel sikerült majdnem elkésnem. Olyan jól éreztem magam alfában, hogy elrepült az idő, de legalább leteszteltem mennyi idő alatt érek oda ha szükséges. 5 perc. Gondolom, ha a kényelmes tempómat választom, akkor is maximum 10 perc. Jó lesz ez :) Suliban jó volt. Várom már, hogy ne legyen ennyire fárasztó angolul kommunikálni, figyelni, de gondolom az még odébb van :) Olyan furcsa, hogy a koreaiaknak is meg van a saját jellegzetes kiejtése, a spanyoloknak is, biztos nekem is, gondolom olyan vicces lehet hallani egy anyanyelvűnek, mikor mi beszélünk, mint amikor mi halljuk, ha egy külföldi magyarul beszél. De hogy bírja ki Charlene röhögés nélkül? :)))

Lehet, mégis megcsinálom a vizsgát, hátha nem sikerül a következő és akkor itt leszek vizsga nélkül. Bár még mindig meg tudom otthon csinálni. Szünetben Jaey elhívott suli után a tengerpartra. Nem akartam ma lemenni, hogy pihentessem a bőröm, meg akartam is venni pár dolgot, de gondoltam jó alkalom gyakorolni az angolt. Megbeszéltük, hogy fél 3kor találkozunk a postánál. Én nem tudtam hol van, csak nagyjából. Ja, és azt mondta hogy a Paceville partra menjünk. Gondoltam ott még úgysem voltam. Hazamentem, kajáltam, és úgy döntöttem bemegyek hamarabb St. Juliansre, sétálok egyet, meg átalakítót szerettem volna venni a konnektorba. A boltok nagyjából zárva voltak, gondolom sziesztáztak. De nem baj, sétáltam egyet. A postát nem találtam meg elsőre, de másodjára igen, mivel megkérdeztem hol van. Ott találkoztunk, jött egy barátja is. Ő az a lány, akinél voltam először megnézni a lakását, és kiderült, hogy franciaágya van. Ez a srác is ott volt, szal „ismertem”. Kiderült, hogy arra a partra megyünk, ahol én tegnap voltam és annak nem Paceville Bay a neve, hanem St. George's Bay. :) nem baj, megtudtam, hogy hova vezet az az út, ami a másik irányba megy :) Letelepedtünk, és beszélgettünk. Majd érkezett még egy fiú és egy lány, és később még egy fiú. Örültek nekem, legalább gyakorolták az angolt ők is :)) Mert egymás között koreaiul beszélnek. Nagy részük nem tud úszni, ez furcsa. Legalábbis akivel eddig találkoztam, senki sem tudott úszni, Jaey tud úszni, de eléggé nehézkesen. Azért vele belementünk a tengerbe, és úsztunk egyet. Ma sokkal jobb volt a víz, mint tegnap. Csendesebb volt. Tegnap nagyon hullámzott és rengeteg szemetet kisodort a partra a víz. Ma nyugis volt, jól esett úszni. Tegnap nem is tudtam úszni, inkább csak próbálkoztam. Készült fotó is, majd elküldetem magamnak e-mailben. Aztán olyan 5 óra körül megmozdultunk, ők éhesek voltak, én meg gondoltam ideje hazamenni, mert még elnézek a wifi zónába és van egy csomó házi feladat is. Kicsit neteztem, és hazajöttem: Hát annyi házi feladat volt, hogy hétvégére nem adott fel ennyit Charlene. És ma elég nehéz volt nekem a nyelvtan, szerettem volna gyakorolni kicsit, de elfáradtam. Írni sem fogok most bővebben. Mindenesetre kész a házi, az összes asszem, sok mindent nem értettem belőle. Jó lesz ha meglesz a net, kell azért szótáraznom. Azt hittem, nem kell az nekem, mert megoldom anélkül. Nem baj, az ha mélyvíz van, de a házikhoz kell. Van csomó olyan feladat, hogy ha nem értem, nem tudom megoldani. Fejlődök, néha már egy-egy szó először angolul ugrik be :) Ja és álmomban is szerencsétlenkedtem, angolul próbáltam beszélni, de álmomban is nehezemre esett :) tegnap este tévéztem is kicsit. Próbáltam olyan csatornát keresni, ami nincs tele szarral és angolul van. Találtam Zone klubot, de éppen unalmas volt a műsor, hiába ment angolul, és találtam egy MGM csatornát, amin gondolom filmek mennek folyamatosan, épp kezdődött is egy, megörültem, hátha valami normális, de mikor megláttam, hogy Stephen King műve alapján készült, már semmi jóra nem számítottam, mármint biztos jó film, sőt tutira az, de nem nézek negatív hatású filmeket, főleg nem éjszakára. Azért elkezdtem nézni, de hamar kiderült, hogy nem csalódtam és így nem sokra mentem a tévécsatornákkal. A Zone Klubbal még próbálkozok majd talán. Olyan hülyeséget álmodtam. Sokat ismételtük azt a szót hogy butcher. A kiejtése miatt, és láttam is pár butcher-t. Hentest. És eszembe jutott mindig, ahogy ki kell ejteni, és ez valahogy belemászott a fejembe. És álmomban volt egy hentes, aki minden létező állatot leölt a környéken, és tele volt vérrel meg minden. Szörnyű volt. Amúgy is undorodom a hústól mostanában, de ilyen véres jelenetet!! Szép volt. Ennyi voltam mára, jó éjt :)

 |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr5689443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamerun 2008.09.30. 19:56:44

Szerintem Te pedig adhatnál úszóleckéket a koreiaikanak.
S már mindjárt lenne "könnyű és szórakoztató" melód.

ikonzs 2008.09.30. 21:07:40

"lehet mégis megcsinálom a vizsgát, hátha nem sikerül a következő"... mit szoktál mondani???? töröl....töröl.... Ugy látszik nem vagy már olyan pozitiv, gyakorolj:)))

malta 2008.10.01. 16:16:16

Jó ötlet az úszólecke, lehet meghirdetem :)))

malta 2008.10.01. 16:16:58

Köszi Anya a figyelmeztetést, igazad van!!! :)) Sikerül a vizsgám!!!
süti beállítások módosítása