2009.05.16. 18:06| Szerző: malta

Hát a terv, hogy megyek minden nap napozni, nem jött össze, mert az időjárás másképp döntött, de nem baj. Ugyanis rendesen leégtem, mert nem kentem be mindenhol magam alaposan, és két és fél óra csúcsidei napozás krém nélkül hát eléggé gáz. Szal legalább volt ideje a bőrömnek regenerálódni. :) Jövő héten jó idő lesz megint, sőt már holnap is.

Csütörtökön kapott Greg (igazgató) levelet, hogy mehetünk az IELTS próbavizsgára, amire jelentkeztünk még áprilisban, vagy március végén, már nem is tudom. Akkor azért jelentkeztem, hogy ha esetleg nem sikerül a középfokom, akkor megpróbálom, és ott összeszedek egy középfokot, ne végezzek már nyelvvizsga nélkül (a felsőfok eléggé kétesélyes). Úgy döntöttem így is megpróbálom. Júniusban így két vizsgám lesz. Az egyikkel hátha sikerül elérnem egy felsőfok szintet. De még ez nem biztos, mindenesetre a próbavizsgára elmegyek. Kedden lesz Vallettában. Ha a jövő héten rá tudom magam venni, hogy minden nap legalább 3 órát tanuljak délutánonként, akkor megpróbálom a júniusi IELTS vizsgát is. 22ig kell eldöntenem, hogy jelentkezem e rá. Tegnap és ma sikerült a tanulással foglalkoznom több órán keresztül, szal van remény :))) Ha ezt tudnám tartani júniusig, még a nyelvvizsgám is sikerülhet! :))

Úgyhogy semmi érdekeset nem csináltam a hétvégén.

Megállapítottam, hogy a busz sofőrök mennyire különbözőek. Van amelyik tök bunkó, úgy beszél, hogy kilóg a kapa a szájából és semmi tisztelet nincs benne, még csak köszönni sem hajlandó, hiába köszönök tök hangosan.  A legtöbben nem köszönnek a buszon, de van kivétel. Persze ha látom, hogy a sofőr köcsög, én sem erőltetem a dolgot. A másik véglet, aki nem hogy köszön, mosolyog, de még jó nyaralást is kíván :))))) Mennyivel másabb nyomot hagy az emberben  egy kedves sofőr mint egy bunkó. Na hát ez a mai napi bölcs megállapításom, páááá :))

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr961125375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása