2008.10.16. 21:54| Szerző: malta

Suliban ma volt egy látógatónk. Valamelyik utazási irodától egy nő. Nagyon vicces volt, ahogy beszélt, én alig bírtam visszafogni magam, olyan furcsa hangja volt, az egész nő furcsa volt, napszemüvegben ült végig és közben az volt a téma, hogy modern viselkedés, pl a mobiltelefonok használata, hogy mennyiben változott az emberek viselkedése, hogy mi illik, mi nem, szerintem  a napszemüveget illik levenni ha zárt helyen van az ember, ráadásul több ember társaságában. ja és beleszólt Charlene tanításába, hogy hogy lehetne még magyarázni, mert tanultunk ma új dolgot nyelvtanból, de én pl semmit sem értettem abból amit a nő mondott. Mondta neki Charlene, hogy ő próbálja nekünk leegyszerűsíteni, nem pedig bonyolítani :) Szünetben megint kifeküdtem, szerintem ez lesz a bevett gyakorlatom, jól esik:)) Szociológia. Mennyiben mások pl a spanyolok, mint mi, vagy legalábbis én. Bandáztak, ahogy szoktak, rengeteg spanyol van, és egyszercsak nem láttam hogy történt pontosan, de egy fiú és egy lány beleesett a medencébe, úgy ahogy voltak ruhástul mindenestül. Kikászálódtak, a srác zsebében telefon, pénztárca, minden csuromvíz. És röhögtek. Különösebben nem hatotta meg őket. Nem tudom utána hogy mentek be az osztályterembe. Én biztos ideges lettem volna, hogy csuromvíz lett a ruhám, a telefonom elázott és még másfél órát végig kell ülnöm a teremben, nem tudok átöltözni. Ők nem, röhögtek :D Utána még belelöktek egy lányt, később még egy fiút, akinek szintén szétázott a pénztárcája. Az is mit csinált. Utána levetkőzött gatyára és visszaugrott a medencébe úszni egyet. Hehh, irigylem őket (de ez nem olyan sárga irigység, hanem pozitív).

Suli után hazajöttem és tanultam. Holnap ha minden igaz, lesz egy próba vizsga, kiváncsi vagyok, hogy a mostani tudásommal, hány százalékot érnék el a vizsgán. nem tudom hogy mennyiben hasonlít ez a ténylegesre, de gondolom próbálnak azért minél több dolgoban hasonlítani, különben nem lenne sok értelme a próbavizsgának. Meglátjuk. nem biztos, hogy lesz. Még a múlt héten mondta Charlene, hogy most pénteken  csinálunk egy ilyet, azóta nem volt róla szó. Jaaaa, november 14én szabadnapunk lesz. Két spanyol megy olasza, talán velencébe, és nem lesznek ott nov 14 én pénteken. És Charlene javasolt egy olyat, hogy előtte 6 napig legyen csak negyed órás a szünetünk fél óra helyett és akkor az szerinte 3 óra, szerintem csak másfél, de senki nem szólt neki, szal ezzel előre haladunk és lesz egy nap szünetünk, hosszú hétvége, és így ők se nem maradnak le semmiről sem. Lehet nekem is kéne menni Olaszba :) 3 nap lesz ott egyben. Na meglátom az anyagi helyzetem addig.

Gyalog mentem Gzirába meditációs kurzusra. Most másfél óra alatt megjártam. csak agyaltam én azon, hogy J hogy tudja megjárni 40 perc alatt, én meg múltkor két óra alatt jártam meg, de akkor eltévedtem, meg nagyon sokszor megálltam, de akkor is, annyira azért nem vagyok lassú. Aztán megnéztem a térképet, valszeg nem azt az utat használja mint én, mert az a leghosszabb, hanem van egy rövidebb út, keresztbe kasul, nem pedig a parton, majd megkérdezem, de szerintem ő azt az utat használja nyilván. Szal másfél óra alatt jártam meg, nem vészes, gondoltam rá hazafele is úgy jövök, de szeretnék aludni többet, hogy pihentebb legyek holnap. De szerintem holnap oda vissza gyalog megyek. Had erősödjek. Jó volt egyébként az előadsá. Most kevesebb dolgot értettem, mert kicsit specifikusabb volt a téma, de azért megvan a lényeg. Megint meditáltunk a végén. Azt szeretem. Jó energiák vannak. :) Mint kiderült 20 éve használják meditációra, oktatásra azt a termet, szal elég jó a rezgés :) Didi ( a lány tanár) tanítja a lányokat mélyebb meditációra, Dada (a fiú tanár) tanítja a fiúkat, mert a mesterük ezt mondta nekik. És adnak mantrát is. Holnap megkérdezem megtanít e mély meditációra anélkül hogy személyes mantrát ad, mert nem tőle akarok kapni, hanem Swamijitől, úgy gondolom az egy életre szól. Ha anélkül is tanít, akkor megkérem rá. Ingyen tanítanak egyénileg.

Néhány kép:

Ma szokatlanul csendes és tiszta volt a tenger. legtöbbször mindenféle szemetet kisodor a partra, és elég zavaros a part közelében, de ma ilyen szép áttetsző volt a víz, ezt pedig messziről fotóztam.

 

Ez csak szimplán tetszett. Megkövesedett homok ez is, fentről klassz látványt nyújtott.

Ez egy jó kompozíció, csak a fényképezőgépem nem elég profi hozzá

4

Vajon összeütköztek? :) Olyan volt messziről, mintha mindjárt összecsattanának, de persze elmentek egymás mellett :) Ki gondolta volna?! :P

Itt is van Time Square :))) És a legjobb, amit csak itthon láttam, ott élőben nem is tűnt fel, a motoros raper :DDDD

 

 

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr35717846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása