2008.10.01. 16:29| Szerző: malta

Na most van rá alkalmam, hogy feltegyem a képeket a buszokról és elmeséljem a tapasztalataimat eddig.

Ez a buszpályaudvar, nyilván ennél sokkal nagyobb ez csak nagyon pici része.

Nem jöttem rá a logikára, hogy mi szerint következnek az egyes állomások, de biztos van benne valami logika, de nem a számozás. Szal elég nehéz tájékozódni, legalábbis számomra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ez egy busz elölről mint látható ))

  

oldalról:

 Végülis ezt a buszt választottam, vagyis ezt kaptam, na értitek, szal ezzel utaztam, cuki nem??? :))))

 belülről, kicsit zsúfolt volt, nehéz volt egy rendes képet összehozni, de látszik, hogy furcsán jobb oldalt a sofőr :) Nagyon komoly volt, úgy hajtotta le fel a népet, hogy ihajj :)))

 És a legjobb! Hogyan kell jelezni? Látszik az előzőn is, de külön lefotóztam. Teljesen "kőkorszaki" :)) Fent van két zsinór, ami be van kötve elöl a csengőbe. Ha valaki le akar szállni, megrántja a madzagot valahol, bárhol és az megüti a csengőt, és ha szerencséje van, a sofőr meghallja és megáll :)) Ennek van eggy továbbfejlesztett változata, ami nem ilyen régifajta csengőben végződik, hanem egy gombban, mint amikor azt dirrekt nyomjuk meg leszállásnál. Az a modernebb verzió. Ezután következik amikor már van több nyomógomb is, amivel lehet jelezni, de ez is végülis csak sípol egy hangosat. Először nem tudtam eltalálni mi ez a hang, azt hittem a vészcsengő, de kiderült ez normális :))) És van pár darab teljesen modern busz, ami olyan mint otthon.

Nem állnak meg minden megállónál. ha valaki jelez megállnak, vagy ha a buszmegállóban leinti valaki őket. Ha áll mondjuk 100 ember a buszmegállóban, és senki sem integet, hogy állj meg, és nincs leszállója, akkor nem áll meg. Csak lazán:))

A buszmegállók. Van amelyik normális:

 

 Itt legtöbbször ki is van írva, hogy melyik búsznak mi az útvonala, de én nem értem, mert utcák vannak rajta nem városrészek, vagy városok. Csak a végállomás vagy kiindulás van feltüntetve. Ehhez még kell idő, hogy értelmezni tudjam, addig marad az, hogy minden buszt megkérdezek ami jön, hogy megy e oda, ahova én akarok menni :))

És a kedvencem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Találd ki melyik buszok mennek arra, haha :))) Semmi kiírás, csak egy tábla :))) Nagyon jó, szerintem vicces :))

Hát nagyjából ennyi, amit a buszokról tudok eddig, még lehet derülnek ki érdekességek. Egyébként többségében nagyon segítőkészek a sofőrök, némelyik nagyon pörög, de tényleg nagyon kedvesek :)) De határozottak is!!! :))

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr96690978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigideb 2008.10.02. 22:11:55

Mi a görögöknél is hasonló tapasztalatot szereztünk busz ügyben+ nem a megállóban állnak meg, ha sofőr szerint ott nem jó megállni, de megállnak bárhol, ha valaki le akar szállni...
süti beállítások módosítása