2008.10.18. 13:55| Szerző: malta

Tegnap nem csináltunk próbaviizsgát. Mondta Charlene, hogy a hétvégére csak kevés házit ad, mert azt szeretné ha tanulnánk, ugyanis a jövő héten lesz próbavizsga, valamelyik nap, azt nem mondta meg melyik nap, csak azt hogy nem hétfőn. Nem tudom miért nem lehet megmondani, végülis mindegy :) A nyelvvizsga napját is fogjuk tudni:) Suli után mikor jöttünk ki, megkérdezte pár osztálytársam, hogy van e valami tervem, mondtam nincs, és elhívtak a "három város" elnevezésű helyre. Három régi város egymás mellett, de csak így emlegetik őket, hogy three cities, de van amúgy külön nevük is :) Szóval hogy ha van kedvem menjek velük, megnéznek kettőt, és a harmadikban meg maradnak tovább, mert lesz valami fesztivál, gyertyába borul az egész város. Mondtam oké, tanakodtunk hogy legyen mint legyen, volt több variáció is, amikor én eljöttem az volt hogy 3kor találkozunk a suli előtt. Ezzel szemben 3kor senki nem volt ott... vártam negyed 4ig, majd elmentem pisilni bent a suliban és visszafele jövet, láttam kiplakátolva, hogy nem is tegnap, hanem ma, szombaton lesz a gyertyás éjszaka. Hmm, mivel egyiknek sem tudom a telszámát, ők sem az enyémet, jól elvoltam :D Úgy döntöttem, hazajövök. Semmi sem véletlen, biztos így van jól. Egyébként 5től szakadt az eső, szal nem bántam hogy nem jött össze. Hazajöttem, leültem kicsit netezni, és az ütő megállt bennem, mert megláttam egy hatalmas csótányt. A hideg is kiráz még most is. Kb 4 centi hosszú. Nna, aki tudja, tudja, aki nem annak mondom, hogy fóbiám van. Egyszerűen nem tudom elviselni a bogarakat. A kicsiket sem, nem hogy a nagyokat, az ekkorákat meg főleg!!! Régen Ausztráliába szerettem volna kimenni, de végülis feladtam ezt az álmom, mert megtudtam, hogy ott 8-9 centis csótányok vannak, és nem ritkák, tehát meg kell tanulni velük együtt élni. Na de nem nekem!!!! Ez egyébként válóok. Ha nekem sűrűn meglátogatnak, én elhagyom a szigetet, az biztos. És ez nem hiszti,ez komoly. Na de vissza az eseményhez. Itt volt közvetlen a fal mellett mellettem. Miután észhez tértem a majdnem szívrohamból, azt se tudtam mit csináljak, ugyanis semmi rovarirtóm nem volt, megfogni nyilván nem merem, rálépni sem merek, akkora, berontottam a fürdőszobába, és volt egy izzadásgátló dezodorom, amolyan vésztartalék, sose használtam még, meg nem is szeretem, csak ott volt, na azt fújtam rá, majdnem háromnegyed dobozzal, én már sírtam mert marta a szemem, az orrom, de ennek semmi baja nem lett, már hófehér volt, de csak állt, még jó hogy nem szalad be valamelyik szekrény mögé, mert akkor rendezhettem volna át a szobát is. Na szóval fújtam fújtam, semmi, közben agyaltam mivel üthetném agyon, de ahhoz se nagyon volt kedvem, mert ma reggel mesélte egyik osztálytársam, hogy nekik este 3 csótány volt a lakásban, és nem is aludtak, mert fostak, és mondta Charlene, hogy ha rálépnek vigyázzanak, mert petét hordanak magukkal, és ha agyontapossák őket, akkor több száz kis csótány is előjöhet és elszaporodnak, szal nagyon gondosan le kell takarítani a cipőt, meg a földet is. Szal nem nagyon akkartam agyoncsapni sem. Végülis kirohantam a konyhába, addig reménykedtem, hogy nem szalad el valamerre, megfogtam egy teáscsészét és visszatértem a tett színhelyére. Nem mozdult, fújtam tovább rá a sprayt, közben megtisztítottam körülötte a terepet, ugyanis ott vannak a zsinórok, és ráborítottam a teáscsészét. Most ott van alatta. Remélem megfullad. Tudom szadista állat vagyok, de sajnálom, nem bírom elviselni. Annyiszor hálát adtam, hogy végülis nem mentem kirándulni, mert akkor nem vettem volna észre és akkor vele aludtam volna!!!! SZörnyű!!! vagy esetleg éjszaka veszem észre mikor megyek ki pisilni, még szörnyűbb!!!!! Jaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjj............. Nekem ez egy rémálom :((( Utána elmentem jógára, sajnos nem sétáltam, mert elkzdett szakadni az eső. Busszal mentem, de előtte még vettem egy nagy flakon csótányirtót, kültérit, az van ráírva, hogy még mielőtt bejönne a lakásba elpusztul. ja, mielőtt elindultam még átnéztem az egész lakást kétszer. Benéztem a szekrények mögé, ágy alá, mindenhova, hogy nehogy legyen még egy vendégem. Becsuktam az összes ablakot, és a bejárati ajtó alatt is van egy kis rés, azt betömködtem újságpapírral. Most ha nyitom az ajtót, kiszedem a papírt, aztán visszateszem, kivülről vagy belülről, attól függ kifelé megyek, vagy befelé. Lemondtam a jógát is, mert azt hittem nem tudok menni, jól meglepődött a csaj, mikor mégis megjelentem. Kicsit késve, mert csúcsforgalom volt. Sosem kések el, ha rajtam múlik, utálok késni, most is rosszul érintett, de végülis csak 5 percet késtem, a máltaiaknál ez természetes, szal belefért. Jól esett a jóga, tanultam egy új mozdulatsort, ami nagyon jó lesz nekem, mert a combomat nyújtja, szal örülök, hogy így alakult végülis a napom. A csótányt leszámítva, de annak is örülök, hogy időben észre vettem. Jóga után hazabuszoztam, mindenki ment Pacevillebe, csak én mentem az ellenkező irányba :))) Hazaérve újra átvizsgáltam minden helyet, hogy tiszta e aterep, tiszta volt:) Bezséltem Katával skypeoon vagy másfél órát és lefeküdtem aludni.

Hát az éjszakám szörnyű volt. Folyton megjelent előttem a csótány képe, és rettegtem, hogy mégis van még a lakásban, és hogy majd elárasztanak. Időnként álmodok olyat, hogy fullra el vagyok árasztva hatalmas bogarakkal, pókokkal, ez a félelmemből ered. Na de most ez valóságos volt. Szóval borzasztó nyugtalan éjszakám volt. Ja, még tegnap este alfáztam egyet rá, hogy nem jönnek a csótányok, levédtem a lakást, meg megbeszéltem velük a dolgot, de olyan zaklatott voltam, hogy nem tudom mennyire volt hatásos. Ma reggel megismételtem a dolgot. És minden nap meg fogom ismételni. :) Majd körbefújtam az erkélyajtó körül a lakást, kívül belül, a bejárati ajtót, az ablakot. Ja, és úgy szellőztetek csak, hogy nem hagyom őrizetlenül az ajtót, kinyitottam az erkélyajtót és leültem vele szemben és szemmel tartottam, kicsit uncsi, de muszáj magam megnyugtatni, hogy nem jött be senki és semmi az ajtón. Elmentem a szupermarketbe, ami jó messze van, de az olyan jó nagy, van választék, nem megyek többet ha meleg van :) Szal elmentem oda, vettem beltéri csótányirtót is, szal fel vagyok szerelkezve :))) De ide többet nem jöhetnek be .... Remélem mire kedden vagy szerdán jönnek takarítani, addigra elpusztul a csésze alatt, mert ha leszedik a csészét róla és elszalad én rosszul leszek. Majd ráírom, hogy ne engedjék szabadon ... :D Most délután meg elmegyek a three cities be. J máshol van, mert egy barátja megy haza, és vele van, de este jön ő is Vittoriosába, a gyertyás fesztiválra, szal majd ott találkozunk. Gyanítom ott lesznek az osztálytársaim is, majd megkérdezem mi a fene történt :)

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr58720052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamerun 2008.10.18. 14:41:25

A 2 EURO-s boltban olcsó nálatok a csésze, vegyél sokat, s majd csak körbe rakod a lakást.

malta 2008.10.18. 14:45:20

hehe:DDD ez jó, nem rossz ötlet :D
süti beállítások módosítása