2008.10.12. 17:58| Szerző: malta

Ma reggel nagyon nehezen keltem fel. Amilyen vagány voltam tegnap, hogy egyedül 7kor indulnék, hát izé, későn aludtam el, úgyhogy reggel negyed 7re húztam az órát, hogy a reggeli rutinom meglegyen, de szégyen nem szégyen visszaaludtam és 7re húztam az órát, hogy elég lesz akkor kelnem :) Fél 9re odaértem a buszmegállóba, és megnéztem a telefonomon hogy hány óra, mert nincs karórám, és láttam hogy van egy smsem. J írta, hogy egyedül jön, de nem tudja hol a buszmegálló. Hogy én tudom, hol van a George park, mondom nem, aakor megbeszéltük, hogy találkozunk a Burger Kingnél, ahol tegnap Aram netezett. Na hát azt hittem tudom, de nemtaláltam meg haha, viszont odaértem a tengerpartra, gondoltam azt biztos tudja hol van, felhívtam, hogy bocsi, a  burger king nincs meg, de megvan a tengerpart, ami George's bay. Oké mondta jön, erre hív kis idő múlva hogy ott van a George parkban, hahaha, mondom nem park hanem bay :D Ekkor megbeszéltük egy másik helyet és ott már sikerült összefutni:D Utána én megmutattam neki hol a bjuszmegálló, ő meg megmutatta hol a george park :) Aram nem bírt felkelni, mert hajnal 4kor feküdt le :))) Elmentünk Vallettába, majd Marsaxlokkba. Tűnődtünlk vajon megtaláljuk a piacot könnyen, jelentem igen, ugyanis dugó volt, gondoltuk ott a piac, és igen:)) És mivel itt mindig nyitott ajtóval közlekednek a buszok, tehát áll tmondjuk most a dugóban, akkor fel le szállnak az emberek, szal leszálltunk, hogy gyalog most már jobban haladunk:) hatalmas volt a piac. Nem is tudom mihez hasonlítani, mondjuk olyan hosszú volt mint Debrecenben a főtértől a nagyállomásig kb. Vagy Kiskunfélegyházán a Kossuth utca, vagy Kecskeméten a rendőrségtől a passage üzletházig plusz még egyszer ugyanez a távolság fele remélem mindenki el tudja mostmár képzelni :))) ). Minden volt ott. Természetesen mint nálunk is a bazárokban, plusz még hal, gyümölcs, zöldség, sőt volt egy hely, ahol rendesen olyan volt mintha egy szupermarket költözött volna ki oda. Itt a szupermarket nem olyan nagy, de van mindenből valamennyi választék, millió ember volt, érdekes volt :) tetszett. :) A kikötő is klassz volt, tele volt halászhajókkal, kis színes csónakokkal, elvileg azok mind halászcsónakok, hajók. Ahogy megnéztem sokkal nem olcsóbb ott a hal, de azért ha majd halat akarok enni, odamegyek :) Más látnivaló nem igazán volt a piacon kívül, de az az igazság hogy el is fáradtam. Nem is a sétálásban, hanem az angolban. Nagyon megerőltető több órán keresztül folyamatosan kommunikálni angolul. Kb 1 óra körül már hazaértem. Ettem, majd lementem a tengerpartra pihenni, és házi feladatot írni. Jó volt. Még bírtam volna ott dögleni kicsit, de megbeszéltük Ivettel, hogy EFT-zünk, gyakorol rajtam, szal randink van 6kor a skypeon:) A képeket később felrakom.

 

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr100710165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ikonzs 2008.10.12. 18:05:11

Remek, halat is sütünk egyik este!!!
süti beállítások módosítása