2008.09.29. 18:05| Szerző: malta

0928

 

Ma elmentem a suliba, hogy majd netezek, megnézem amiket akarok, feltöltöm a blogomat, beszélgetek anyával. Be is ültem az udvarra, nagyon rossz minőségű volt a jel. Csodálkoztam is, mert azt olvastam, hogy a suli teljes területén van wifi, nem baj, arrébb ültem, ott jó volt a jel minősége. Jó, mondom magamnak, akkor itt maradok, indítom a böngészőt, jelszót kér. Hmmm. Odamentem a recepcióhoz, megkérdeztem, hogy lehet e használni a wifit a suli területén, mondta a lány, hogy igen, és elém tolta az árlistát. Akkor láttam, hogy azon rajta van, hogy valóban van wifi a suli egész területén, és ugyannyiba kerül, mint a gépeknél. 45 perc 2 euró, 90 perc 3,4 euró. Na gondoltam jóvan, ha már eljöttem, akkor megcsinálom gyorsan amit akarok, és semmi beszélgetés. Akartam szótárazni is kicsit, mert vannak szavak, amikkel szerettem volna tisztába kerülni. Lényeg az, hogy éppen meg tudtam csinálni a legfontosabbakat és már el is telt a 45 percem. Valószínűleg a koreaiak miatt van ez a túlzott szabályozás, mert mikor mentünk az internetet intézni, akkor mondta a fickó ott az irodában, meg Dorisz is, hogy egész nap töltenek le, nem is tudnak annyit megnézni, csak eltöltik és utána eldöntik, kell e nekik. És nekik például nem elég a 25 gigás havi korlát, ami benne van az én csomagomban. Délután egyébként felfedeztem, hogy a sarkon ki van írva (a suli utcájának a sarkán), hogy ingyenes wifi zóna, volt ott 4-5 emberke laptopokkal :)) Miután ez megtörtént, hazajöttem, felvettem a fürdőrucit, magamhoz vettem az angol cuccot is, bekaptam a maradék lecsót, és lementem beachelni :)) De most nem mentem be St. Juliansre, mert az messze van, oda indultam egyébként, mert volt kedvem sétálni, de útközben úgy döntöttem megnézem azt a strandot, amikor akkor találtam, mikor még a múlt héten vasárnap kóvályogtam itt a környéken, keresve az iskolát. Azon az úton mentem, amit akkor találtam meg a nap végén, de most sokkal nyugodtabban persze. És nagyon tetszik nekem az az út. Kicsit furcsa a látvány, de nekem nagyon tetszik. Viszonylag sok fa és virág van az út mellett, és a látómezőben, szóval, jót sétáltam és gyönyörködtem. Csináltam pár fotót is, bár az nem olyan, azért valami :) Az a strand neve, hogy St. George's bay. Teljesen turistáknak van kialakítva. Nem azt mondom, hogy homokos, de ahhoz áll a legközelebb. Nagyon apró kis kavicsokkal van felszórva, olyan mint a sóder, csak még apróbb. Mikor odaértem, kb 11 körül, nem voltak sokan. El is borult, úgyhogy lefeküdtem ruhástól és néztem az eget, és magamban énekelgettem, hogy süss fel nap. A ludakat kihagytam, mert nem volt hozzá jó érzésem, hogy szegény ludak megfagyjanak, valami mást énekeltem helyette, de már nem emlékszem pontosan mit, a pillanat ihletett valamire, ami viszonylag énekelhető volt és arra vonatkozott, hogy élvezném a nap sugarait egész nap :) Pár perc múlva nem tudom hova tűnt el a sok felhő, de kisütött a nap és egész nap úgy is maradt :)) Nagyon hálás voltam érte, annyira vágytam rá, a tegnapi esős nap után. És nem is terveztem semmit mára, csak a tengerpartot, nem volt kedvem alternatívát keresni esős időre. Boldog voltam. :) A tengerben is fürödtem kétszer is!!! Nagyon jó volt :) Délutánra megtelt a part, alig lehetett üres helyet találni, ahol egy egész ember elfér, legalábbis a napon. Nekem megint a pisilés volt a problémám. Látszólag ez senkit sem izgat, de engem nagyon. Próbáltam figyelni az embereket, hogy hova mennek pisilni,de nem láttam:)) Na jó neem egész nap ezt figyeltem, de érdekelt :) Nem láttam wct sem a parton. Gondoltam esetleg a tengerbe pisilnek. :))) Én oda se nem tudok, mert hullámzik, haha. Nem tudom mit kéne csinálni magammal, hogy ne rontsa el az időtöltésemet. Egyébként a filmekben sosem mutatnak ilyenekt, mintha ez nem lenne fontos dolog, számomra eléggé az :)) Valamikor 3 óra körül, már nagyon kellett, nem bírtam tovább, gondoltam még haza is kell mennem, de akkor is mielőtt elmegyek, teszek egy kört, hátha van valami pisilehetőség, a bárokat leszámítva. Hát izé, mit kínlódtam, hogy még bírjam tartani, és ott volt kb 15 méterre tőlem a büfé mögött a wc :)) Gyorsan elmentem, majd visszafordultama partra, megkerestem a helyemet és újra leterítettem a törölközőt és levetkőztem. Gondolom a szomszédok nem értették, hogy miért szedelőzködtem össze aztán meg mentem vissza, kicsit méregettek, de mivel nem derült ki, már nem volt érdekes :)) Jó sokat barnultam ma, kicsit fáj is a vállam, mert azt elölről hátulról is érte a nap folyamatosan. De hálistennekk, hogy felkészülve érkeztem, így nem kell nagyon vigyáznom. És olyan jó, hogy nem én vagyok a legfehérebb a parton, mint általában szokott lenni. Nem akarom elkiabálni, de több mint 5 óra napozás után, igazából semmi bajom, kicsit pirosabb a bőröm, de holnapra bebarnul. Erzsike mondta a bankban, hogy ilyen fehér bőrrel, mint ami nekem van, nehogy azt higyjem már, hogy majd szép barna leszek, mindig le fogok égni, és annyi. De én nem hittem el, és örülök, hogy nem neki lett igaza :)) Szóval van remény! :)

Az angolt nem igazán vettem elő, illetve a végén gyorsan megírtam a fogalmazásomat, és hamar elpakoltam :) Kicsit még napoztam, aztán hazasétáltam. Megmostam a hajam, letusoltam, ettem vagy 5 szilvát, ringlószilva asszem, ami kerek és zöldes pirosas. Lehet nem ringló, de szilva :) Meg vacsiztam is, piritóst kék sajttal és bébisalátával, sok bébisalátával, Mari azt mondaná rá, hogy lucerna :)))

Tanultam is sokat most. Vagy 2 órát angoloztam. A kiejtést gyakoroltam, hangosan olvastam, mint Máté :)) Ja, és betűzni a szavakat. Húúú az milyen nehéz nekem. Teljesen le is fáradtam bele, de csináltam, mert muszáj. Egész jól belejöttem, csak azt nem tudom, ha nekem betűzné valaki, le tudnám e írni is. Majd azt is valahogy kipróbálom. Jót mosolyogtam magamon, hogy így majdnem 32 évesen azt csináltam mint alsó tagozatos koromban:) De hát muszáj, ezért vagyok itt. Ja, a parton meg kigondoltam, hogy hát lehet nekem most nem is kéne vizsgáznom, mert felesleges, hiszen maradok még három hónapot, és majd levizsgázok akkor, a legvégén, magasabb fokozategyem le  Minek nekem a közbeeső papír? Majd megbeszélem Charlenenal, hogy akkor is lesz e nyelvvizsga, de gondolom lesz.

Utóirat: ma (hétfőn) beszéltem Charlenenal, javasolta hogy tegyem le a PET vizsgát, és utána majd egy Certificate-t. Paff, nemtom...

képek:

a lecsó:)

 

 Én ilyen táblát még nem láttam:

 

 Ebben a házban lakom: (ja még annyi, hogy mégis vannak házszámok is, és nevek is, valahol csak nevek, valahol csak házszám, van ahol mindkettő, biztos ami biztos :))

 

 :)

 

 Ez a kilátás útközben a part felé:

 

 Ez is, és az alábbiak is, nem tudtam választani, felteszem mindet :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a part:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr20687712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ikonzs 2008.09.29. 22:15:28

Hát Kislányom az a tábla gondolom azt jelenti, hogy a jelzett időpontban nem lehet jobbra kanyarodni:)))

Brigideb 2008.09.30. 00:00:40

Hali!Bocs, eredetileg nem ezt akartam hozzászólásként írni,de most ez van:
amíg elmerülten olvastam, hogy mi történt veled, majdnem "felgyújtottam" a lakást a legújabb mécsesemmel, ilyet még nem láttam,valami olajos cucc van benne és órákig ég és egyre nagyobb lánggal, a végén már nem is mécses volt hanem fáklya.Lelocsoltam vízzel, de ez nem volt jó ötlet, mert hirtelen még nagyobb lett a láng+ szétrepedt az üveg pohár, amiben volt...így is nehéz eladni a lakást, hát még kicsit füstösen:)

kamerun 2008.09.30. 11:03:26

Ezt a lecsót szívesen elfogyasztanám én is a strandon, napfürdőzés közben/után.
Még ha WC-t nehezen találnék is.

Plaszter 2008.09.30. 17:29:22

A betuzes meg nekem se mindig jon ossze elsore :D
De nem lesz nehez, hidd el!
NA lassan itt lesz az egesz Kalvin Ter!
:D

malta 2008.09.30. 18:21:06

Tudom, hogy azt jelenti :)) De azért köszi :)) Csak mi van, ha mondjuk az én órám késik, és bekanyarodok, de már nem is szabad mert idő van. Nálunk is van ilyen tábla? Én még nem láttam
süti beállítások módosítása