2009.05.13. 17:45| Szerző: malta

Kata sajnos nem tudott kijutni Máltára, de hálistennek sikerült a jegyet átfoglalni más időpontra, úgyhogy az időpont június 30tól július 7ig. Remélem ez már fix :)

Tegnap fél osztály hiányzott és mondhatom tökéletes volt a lecke. Ha így lenne mindig, akkor élvezném a sulit. A legfeltűnőbb különbség óra Sofie nélkül. Semmi zavaró tényező, teljesen tudtunk koncentrálni, pluisz én is szóhoz jutottam, mert csak 2 holland volt, nem 5 :))))

Holnap megnézzük a Slumdog Millionaire (gettó milliomos a magyar címe) c. filmet, hogy utána tudjunk róla kritikát írni. Én már ugyan láttam, de nem baj, laza lesz a holnapi nap :)

Tegnap is és ma is napoztam. Tegnap egyedül mentem, mert Natalya nem jött suliba, Julianat meg nem jutott eszembe megkérdezni, pedig ő minden nap megy napozni, nincs más dolga:))) Ma 3an voltunk, illetve még egy brazil srác csatlakozott később, Juliana haverja. Megyünk minden nap, szal nemsokára csokibarna leszek :)))

1 hónap múlva nyelvvizsga. Azt kell hogy mondjam, hogy semmi esélyem, tudom hogy próbáltok majd meggyőzni az ellenkezőjéről, de ez a realitás. Egy lehetőséget látok, hogy sikerüljön, ha meg tudok tanulni egy rakat olyan kifejezést, amivel lehet villogni szóban és írásban is, és nem derül ki hogy nem tudok fele annyit sem, mint amit feltételeznek rólam. De nyugi, nem adtam fel, nem vagyok negatív, nem vagyok depis, csak hát mondjuk ahhoz, hogy sikerüljön ez a nyelvvizsga, minimum egy A-t kellett volna kapnom a középfokra, ami 85% vagy több, attól igen messze voltam. Na meglássuk :))))

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maltanvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr301119666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása